Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag had ik een actieradius van 185km en dat zal waarschijnlijk met deze temperaturen nog wel meer gaan worden. Ik pas dan wel het volgende truckje toe: auto op contact zetten, rem- en stroompedaal tegelijkertijd intrappen en dan afstand A of B resetten door het knopje op de rechterhendel ingedrukt te houden en "ploep" je hebt er zo 20km bij op de actieradius aanduiding.
Natuurlijk is het maar een indicatie maar wel leuk Ik heb de Zen uitvoering met 16 inch Michelin energy banden (extra opgepompt +0,3 bar), gebruik de AC eigenlijk nooit en rij altijd in ECO.
Zal eens vragen naar de bandenspanning bij de technische stad hier;) rijstijl is inderdaad veel korte stukjes en geniet graag van het pittige optrekken inderdaad......
Oja, het afgelopen zaterdagochtend een witte Zoe bij mij in Zevenbergen gezien. Met verschillende Tesla Model S'sen, een enkele Leaf, Zoe en Ion begint het er een beetje op te lijken in Zevenbergen.
Inderdaad, die Zoe met 100% etc. was ik zei de gek.
Al toeterend begroet door DAF55 in Zwolle met zijn onmiskenbare uitvoering en Jsj inmiddels ontmoet toen ie geparkeerd stond direct naast ons huis.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Je zou bijna denken dat iedereen hier uit het oosten komt...
In Sittard een Zoe gezien twee weekenden terug en van het weekend bij Burgerveen of Rijsenhout. Ik was jammer genoeg zelf niet met de Zoe, anders had ik wel geseind... (nummerbord 'iets met 137' volgens mijn vriendin).
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Op die rotonde(s) in Kloosterveen/Assen rij ik ook nog weleens met mijn zwarte Zoe. Familiebezoekjes...
Maar de blauwe Zoe heb ik daar nog nooit gespot.
Renault Zoe Limited Edition 2019 - Volvo XC60 T5 2016 - Voorheen Renault Zoe Zen 2014 - En diverse Colnago racefietsen
's Avonds op de terugweg op de N225 bij Doorwerth (dacht ik) nog een zwarte ZOE (kenteken iets met TJS??) bij een restaurant geparkeerd zien staan. Een ZOE met een sticker "100% elektrisch" op de achterklep. Iemand van hier?
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
@cosmiccarbon. Hij is er wel al zie je hem "soms" niet.
@renault15.17. "quote" Een ZOE met een sticker "100% elektrisch" op de achterklep.
Valt wel op dus en hebben wij ook op de Zoe , echter waren wij het niet!!!!
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Interessante verschijning gisteren in Nieuwegein. Ik stond (niet met de ZOE) bij het shell station na van de A12 afgeslagen te zijn. Komt er een lichtblauwe ZOE langs. Nu is dat niet zo interessant, maar het aandrijfgeluid zoals elders besproken was wel erg goed te horen, terwijl ze met 70 langs kwam 'zoeven'.
Mocht het toevallig een van jullie zijn, bij deze even gemeld. Ik was te laat voor een nummerbord oid. Het was omstreeks half 7 's avonds. Ik kan er een half uur naast zitten.
Overigens goed dat ik het aandrijfgeluid van buiten heb gehoord. Ben ik blij dat ik het heb laten verhelpen, erg luid voor zo'n stille auto
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Ik zag vanmorgen een zwarte Zoe #-SGX-## op de A16. Dordrecht centrum er op en bij Hendrik Ido Ambacht er weer af. Nog nooit eerder gezien en het is toch mijn dagelijkse route.
Te veel om op te noemen: met regelmaat laat in de middag, begin van de avond op de A2 een witte ZOE vanaf Urmond noordwaarts en een bruine ZOE noordwaarts vanaf ongeveer Maasbracht (passeer ze meestal als ze invoegen).
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Dagelijks zie ik in Zutphen een zwarte en een witte Zoe rijden. Op de A1 tussen Apeldoorn en Utrecht steevast ook in beide richtingen een witte Zoe. (Ikzelf in een blauwe)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut