iPhone muziek streamen via bluetooth
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 16 jun 2015 15:00
- Actief als: particulier
iPhone muziek streamen via bluetooth
Een eerste post van een trotse Renault bezitter, afgelopen vrijdag heb ik mijn Zwarte Megane Estate Bose opgehaald bij Alphabet Occasions in Zwolle (Fijne toko trouwens). Wat een gemak en wat een comfort, daar valt mijn oude Volvo V50 bij in het niet.
Natuurlijk meteen mijn iPhone 6 gekoppeld met het Carminat TomTom bluetooth systeem en tot mijn verbazing werkt zelfs het streamen erg goed! Goede kwaliteit muziek en volgende/vorige nummers werken eigenlijk "instant". Het enige wat me stoort is dat de titel van de muziek die wordt afgespeeld niet mee veranderd in de head unit. Niet onoverkomelijk maar wel frustrerend voor mij als perfectionist. Het verbaasd me hoe weinig hier over te vinden is op internet, dat doet me bijna vermoeden dat mijn settings gewoon niet goed staan.
Zijn er hier meer mensen met dit probleem of ben ik echt de enige?
Model/uitvoering : Megane III Estate Bose
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Natuurlijk meteen mijn iPhone 6 gekoppeld met het Carminat TomTom bluetooth systeem en tot mijn verbazing werkt zelfs het streamen erg goed! Goede kwaliteit muziek en volgende/vorige nummers werken eigenlijk "instant". Het enige wat me stoort is dat de titel van de muziek die wordt afgespeeld niet mee veranderd in de head unit. Niet onoverkomelijk maar wel frustrerend voor mij als perfectionist. Het verbaasd me hoe weinig hier over te vinden is op internet, dat doet me bijna vermoeden dat mijn settings gewoon niet goed staan.
Zijn er hier meer mensen met dit probleem of ben ik echt de enige?
Model/uitvoering : Megane III Estate Bose
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Re: iPhone muziek streamen via bluetooth
De uwe blijft dus altijd op het eerste geslecteerde liedje staan? Terwijl hij de volgende nummers speelt?
Normaal is dat niet, bij mij wordt steeds het correcte nummer aangeduid. Maar ligt dat aan de iphone of de auto? Settings kan je niet veranderen. Niet in de wagen, niet in de iphone volgens mij. Ben je zeker dat je van alle nummers de titels hebt opgeslagen?
Normaal is dat niet, bij mij wordt steeds het correcte nummer aangeduid. Maar ligt dat aan de iphone of de auto? Settings kan je niet veranderen. Niet in de wagen, niet in de iphone volgens mij. Ben je zeker dat je van alle nummers de titels hebt opgeslagen?
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Hide post links |
-
Bedankt voor je reply DHL!
In mijn vorige auto (Volvo V50) had ik een parrot MKi 9200, daar draaide alles perfect op, ja ik ben dus zeker dat alle meta data van mijn muziek collectie goed staat opgeslagen.
Ik kan overigens ook niet door de playlist heen scrollen. Zou het nog met een firmware versie van de auto/bluetooth te maken kunnen hebben?
In mijn vorige auto (Volvo V50) had ik een parrot MKi 9200, daar draaide alles perfect op, ja ik ben dus zeker dat alle meta data van mijn muziek collectie goed staat opgeslagen.
Ik kan overigens ook niet door de playlist heen scrollen. Zou het nog met een firmware versie van de auto/bluetooth te maken kunnen hebben?
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Moet eens vragen in de garage of er een update bestaat.... maar het jammere is dat de garages uit de lucht vallen als je hierom vraagt. Ze weten niet waar ze die moeten vinden. Da's een CD'ke dat ze moeten bestellen.
Hoe het zit met dat scrollen weet ik niet, ik luister eigenlijk altijd naar de radio. Zal bij gelegenheid eens kijken hoe dit bij mij zit.
Hoe het zit met dat scrollen weet ik niet, ik luister eigenlijk altijd naar de radio. Zal bij gelegenheid eens kijken hoe dit bij mij zit.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
-
Zojuist de garage gebeld en inderdaad het antwoord gekregen dat Renault geen draadloos (bluetooth) streamen ondersteund. Er zijn teveel problemen mee geweest en met kabel is de enige optie
Toevallig hebben mijn beide buren ook een Renault, zal eens kijken hoe t bij hen werkt.

Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Espace kan het draadloos...
Maar nu ik eraan denk (ik rij bijna nooit met die auto), ik geloof dat het bij de scenic inderdaad niet draadloos gaat. Daar heb je een aux aansluiting.
Maar nu ik eraan denk (ik rij bijna nooit met die auto), ik geloof dat het bij de scenic inderdaad niet draadloos gaat. Daar heb je een aux aansluiting.
BMW 730 D 258 pk 2014
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut