Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Volgens mij zou een velg van een Clio of Captur prima moeten passen onder een Zoe.
Steekmaat 4x100 en ET waarde van 40 is van toepassing voor beide auto's als ik het goed heb.
Echter: ik sprak een ZE dealer en volgens hem zou het niet passen ?
Wat denken jullie ?
Waarom: Ik heb een Zoe op het oog maar dat is een LIFE versie met wieldoppen... De techruns zijn niet te vinden en Captur wielen zijn op bijna elke straathoek te koop dus vandaar...
Techruns kosten nieuw bij de dealer EUR 450,-- (zonder banden) en vind ik persoonlijk wel origineler onder een Zoe. Als de steekmaat en de ET waarde hetzelfde zijn moet het volgens mij passen. Maar ja, het gaat je wel plm. 10 km range kosten en dat is toch wel jammer maar natuurlijk een eigen keuze.
Er zijn ook mooie 16" velgen van Renault te koop. Die op de Clio zitten zijn ook mooi en vrij dicht. Qua stroomlijn kan dat niet veel uit maken, daar dan de juiste Energy banden op, ben je ook klaar.
Zit er op de Life ook bandenspanningssensoren?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Life is van de baan. Ik ga de Zoe als daily rijden en ik lever al heel veel in aan luxe snelheid en bereik dat ik besloten heb om gewoon de juiste configuratie te gaan.
Met name het interieur is voor mij een tegenvaller. Ik zoek dus even verder.
Dus met 17 inch techrun...
Qua bereik is dat wellicht niet ideaal maar het oog wil ook wat. Tevens werk ik vanuit huis en kan ik tussen door prima even bijladen...
Met name het interieur is voor mij een tegenvaller
Het interieur is behalve de wit/ zwart kunstofdelen en een paar kleuren van het stof gelijk eender model je kiest. Wat valt er precies tegen dan? Overigens kun je overwegen extra af te pingelen en later leer in te laten bouwen voor ca. 1500 euro. Kost wat maar ik vind de meerwaarde absoluut verdedigbaar (zeker als je het ook nog zakelijk kunt afrekenen).
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nagelnieuwe Captur Alpine Hybrid, mijn vraag is of er in de rij knoppen onder het navigatie scherm verlichting dient te zitten, zonet een stukje in het donker gereden, maar vond dat dus maar een donker...
Set 4 winterbanden + velgen 215x60xR17 96H - TOPSTAAT
Deze set is in nieuwstaat
Komen van een Renault Captur 2022
Steekmaat 5x114.3
Naafdiameter 66.1
Nieuwprijs €1900
Worden verkocht omdat de auto totaal verlies is na een ongeval
Vraagprijs: € 500
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale gebruikssporen) en...
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale...
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Na een lange rit (2700km) zie ik dat het motorcompartiment onder de olie spetters zit.
Het gaat om een Scenic 1.3TCe uit ‘21.
Er lijkt een halve liter olie te zijn verloren, afgaand op de pijlstok. Ik zie geen losse klemmen of beschadigde...