Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En aan welke prijs heb je die dan kunnen kopen?Ziet er inderdaad prachtig uit.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En aan welke prijs heb je die dan kunnen kopen?Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Uitgangspunt van Bart is dat de meerderheid van Nederland, en zeker in de grote steden, geen eigen laadplek heeft thuis. Zelfs in groot Amsterdam waar je 1000 publieke laadmogelijkheden schijnt te hebben is laden steeds lastiger met al die hybrides die de hele dag geparkeerd staan om 6kW te ladenTegen de tijd dat het EV-gebruik kantelt,
dan hebben we accu's waarmee we 2 x zo ver kunnen rijden.
Het essentiële verschil tussen vuilverbranders en EV's is,
dat vuilverbranders voor ELKE km naar de pomp moeten,
en EV's alleen maar die enkele keer dat ze echt ver rijden.
EV's laden meestal THUIS of op BESTEMMING.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Interessant maar vooral ook zeer kostbaar. Een dergelijk slim systeem kost vooral verschrikkelijk veel tijd en geld; heb je enig voorbeeld of indicatie van gemeentes die dat durven doen? Met het terugvallen van de investeringen zie ik helaas nog weinig beweging op korte termijnIk zelf verwacht een ontwikkeling naar oplaadpunten op bestemming of bij grote wooncomplexen
- met (veel) meerdere aansluitingen
- waarbij je kunt zien na hoeveel tijd je aan de beurt bent,
- van te voren de gewenste afname (laadduur of kWh) kunt instellen
- en achteraf betalen via een parkeermeter (op basis van laadtijd + parkeertijd na het laden).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut