Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Een half jaar geleden ging het raam van de bestuurderszijde in ongeveer vijf stappen open. Daarna geen problemen, maar nu is het weer terug Het raam stopt terwijl het knopje bediend wordt. Normaal is het even bedienen en het raam gaat vanzelf verder. Best wel irritant in een parkeergarage... Wat is hier aan de hand??
Eén stapje omlaag, omhoog, nog es omhoog en vasthouden paar seconden... Was het zoiets? Haha.. dit komt steeds weer he. Wel begrijpelijk, zou het ook niet weten..
Tja, ik heb dit ook maar nu is het even vast houden in inleren niet meer effectief. Het kunstje nu is 6x heel snel de aan de schakelaar trekken en het raam gaat onhoog.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met een probleem, na een carwash avontuur is onze bijrijdersspiegel eraf geslagen.
Nu heb ik zelf de nieuwe spiegel gemonteerd (die was al 450 euro) en ik heb al vaker dit soort simpele klusjes gedaan.
Ik ben in het bezit van een Renault Espace, 7 zitter , uit 2018. Het verduisteringsgordijn voor mijn zonnedak sluit maar een cm of 20. Daarna loopt hij vast. De ruimte ertussen is zo klein dat je er niet bijkomt zonder de hele hemel eruit halen. Wel...
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Wij rijden sinds 5 oktober 2024 een Renault Zoë R240 uit 2015. De eerste week hadden we al een waslijst aan fouten ontdekt bij de auto en zijn wij terug gegaan naar de dealer waar wij hem gekocht hebben. Alles kon gemaakt worden op de...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...