Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Achter het stuur zit een klein pookje waarmee je het audio-gebeuren kan bedienen. Hier zit bovenop een knopje "Media" waarmee je normaal gesproken van audiobron kan wisselen. Nu gebeurt het bij mij regelmatig dat als ik terug wil van USB-stick-muziek naar Radio, dat dan de knop "op hol slaat". Hij blijft dan continue wisselen tussen alle bronnen. Met een snelheid van ongeveer 1 sec per bron. Ik kan dan op elke knop drukken wat ik wil, hij blijft wisselen . Dit duurt dan ongeveer 1 a 2 minuten, en dan blijft ie bij een willekeurige bron staan.
Heeft iemand dit ook al eens gehad?
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Kadjar 1.2 uit 2016.
Wat mij opvalt is dat in stilstand geen probleem is om tussen versnellingen te schakelen. Tijdens rijden of op toerental schakelen tussen 1e en 2e versnelling, maar ook terugschakelen van 3e naar 2e versnelling, het...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Hallo, de lampjes van de bediening ventilatiesysteem doen het af en toe niet
Door op de knop te tikken branden ze weer
Mijn vraag is hoe krijg ik de knop er af en is het met contact spray te verhelpen ?
Bv dank
Graag reactie aub
Sindskort een mooie Clio met een media navigatie systeem. Daar is echter een klein probleempje mee en terug naar fabrieksinstellingen werkt niet..
Hopelijk weet één van jullie iets .
Elke keer als de motor uit is geweest vergeet dit ding zijn...
Hallo,
Mijn telefoon, een Samsung A53 is gekoppeld aan R-Link2 maar ik kan alleen bellen. Media afspelen via de telefoon lukt niet. Het maakt niet uit welk type gsm ik gebruik of via welk kanaal ik muziek of een podcast probeer af te spelen, de...