Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Vraagje aan de meer technisch onderlegde leden. Bij de snelladers van mr Green hangt tegenwoordig een ChaDeMo adapter voor de Tesla. Volgens mij is dat een verloop van ChaDeMo naar Mennekes type 2. Kun je die ook gebruiken om de Zoé op te laden? Bijvoorbeeld als de A-C connector al bezet is? Of blaas je dan de boel op?AC Snellaadpalen in NL en BE
-
- lid
- Posts in topic: 16
- Laatste bezoek: 08 mar 2018 20:30
- Actief als: particulier
Re: AC Snellaadpalen in NL en BE
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 6
- Laatste bezoek: 29 jun 2023 19:06
ChaDeMo is een DC systeem. Voor zover ik weet kan de Zoe niet overweg met DC door de Mennekes stekker ( daar is wel standaardisering voor gek genoeg ).
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 285
- Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
- Contacteer:
AC Snellaadpalen in NL en BE
Dat klopt:
- Bij de Tesla Model S gaat er (bij gebruik van de CHAdeMO adapter) DC door de Mennekes stekker, de Mennekes stekker is daar (naast AC) mede voor ontworpen. Tesla is de enige fabrikant die dit deel van de 'Mennekes norm' in de praktijk toepast.
- De Zoe kan (via de Mennekes stekker) alleen AC laden, dus is niet compatibel met de DC variant van de Mennekes norm. CHAdeMO adapter gaat voor de Zoe dus niet werken.
- Bij de Tesla Model S gaat er (bij gebruik van de CHAdeMO adapter) DC door de Mennekes stekker, de Mennekes stekker is daar (naast AC) mede voor ontworpen. Tesla is de enige fabrikant die dit deel van de 'Mennekes norm' in de praktijk toepast.
- De Zoe kan (via de Mennekes stekker) alleen AC laden, dus is niet compatibel met de DC variant van de Mennekes norm. CHAdeMO adapter gaat voor de Zoe dus niet werken.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 64
- Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42
En als toevoeging wellicht: Gaat ook niet komen. Chademo is verij Japans / Amerikaans. De Europeese markt heeft echt op CCS ingestoken, even iets te kort door de bocht: dat is de Mennekes stekker met een fikse bochel aan de onderkant met de twee DC pennen.
Die nieuwe Zoe gaat dit ook krijgen hebben we inmiddels begrepen.

Die nieuwe Zoe gaat dit ook krijgen hebben we inmiddels begrepen.

Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Het gratis snelladen bij MisterGreen is verlengd tot 15 juli. Het gaat om drie snelladers rondom Utrecht: A2 Haarrijn/Breukelen, A12 Harmelen, en A12 De Forten/Bunnik.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 71
- Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
- Contacteer:
@ MartijnEV: Via de website van Allego kwam ik er achter dat het oplaadpunt aan de Steenovenweg 5 in Helmond een 22 kW laadpaal is. Niet echt een handige locatie voor op doorreis, maar je weet maar nooit. Vrijdag 28-8 heb ik de ZOE daar bijgeladen en kan bevestigen dat het 22 kW is:
20150828_155757 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr
20150828_155737 by Dave Vrijaldenhoven, on Flickr

Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 19
- Laatste bezoek: 13 jun 2017 20:41
22 kw laadpaal Cuijk buiten gebruik
De 22 kw Greenflux laadpaal in Cuijk staat in storing. Laden is niet mogelijk. Gemeld bij greenflux. Ik heb hier al diverse eerdere keren ook problemen gehad
Zoe life 2013
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 83
- Laatste bezoek: 16 dec 2016 15:22
Ik ben gisteren even naar Oostende geweest. Op de heen en terugweg 2x probleemloos geladen in Zwijndrecht (B).
Doorgereden naar Oostende hypermilend achter een 106 km/u rijdende auto met caravan. Vanwege de regen en tegenwind kon dat echt geen kwaad.
Aangezien dat er bij mijn bestemming geen openbaar laadpunt was, heb ik bij de Delhaize geladen. Dit is een met slagboom afgesloten parkeerplaats, dus ik weet niet of je daar ook buiten openingstijden terecht kunt. Je kunt binnen 15 minuten met je kaartje weer naar buiten of bij de cassiere je kaartje om laten wisselen voor een nieuwe (met 15 minuten limiet). Ik heb uitgelegd dat ik aan het laden was en kreeg een code om bij de uitgang naar buiten te kunnen. Verder gewoon een goede 2x22 kW lader.
Helaas kon ik wegens tijdsdruk niet tot 100% laden en moest dus op de terugweg bij laden. Ik kon het "makkelijk" tot Gent halen en heb eerst bij de Flanders Expo gekeken. Deze was om 22:00 natuurlijk al dicht en ik kon ook geen toegang vinden om bij de lader te komen.
Doorgereden naar de Brugsesteenweg 604 Gent. Hier staat een lader op de parkeerplaats van de Lidl en is 24/7 bereikbaar. Het is een 22kW lader en een blauwe CEE 16A. De ingebouwde wifi is helaas alleen bruikbaar als je Telenet klant bent en je inloggegevens bij de hand hebt.
Doorgereden naar Oostende hypermilend achter een 106 km/u rijdende auto met caravan. Vanwege de regen en tegenwind kon dat echt geen kwaad.
Aangezien dat er bij mijn bestemming geen openbaar laadpunt was, heb ik bij de Delhaize geladen. Dit is een met slagboom afgesloten parkeerplaats, dus ik weet niet of je daar ook buiten openingstijden terecht kunt. Je kunt binnen 15 minuten met je kaartje weer naar buiten of bij de cassiere je kaartje om laten wisselen voor een nieuwe (met 15 minuten limiet). Ik heb uitgelegd dat ik aan het laden was en kreeg een code om bij de uitgang naar buiten te kunnen. Verder gewoon een goede 2x22 kW lader.
Helaas kon ik wegens tijdsdruk niet tot 100% laden en moest dus op de terugweg bij laden. Ik kon het "makkelijk" tot Gent halen en heb eerst bij de Flanders Expo gekeken. Deze was om 22:00 natuurlijk al dicht en ik kon ook geen toegang vinden om bij de lader te komen.
Doorgereden naar de Brugsesteenweg 604 Gent. Hier staat een lader op de parkeerplaats van de Lidl en is 24/7 bereikbaar. Het is een 22kW lader en een blauwe CEE 16A. De ingebouwde wifi is helaas alleen bruikbaar als je Telenet klant bent en je inloggegevens bij de hand hebt.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 34
- Laatste bezoek: 09 dec 2019 16:47
- Contacteer:
Voor de Delhaize vrees ik dat die buiten de openingsuren niet meer bekrachtigd wordt. Zo is het in elk geval in Kessel-Lo bij Leuven. Tot voor kort wel 24/7 beschikbaar.
Dat de parking van Lidl in Gent 24/7 open blijft en de laadpaal dus bereikbaar, wist ik niet. De parking is immers voorzien van een stevig en hoog hek dat dus blijkbaar niet gesloten wordt. Ik laadde er al een paar keer tijdens de openingsuren.
Wanneer je de lidl laadpas koopt (5€), is laden nadien gratis. De laadpaal kan ook met de TNM geactiveerd worden, maar dan is het laden betalend.
Dat de parking van Lidl in Gent 24/7 open blijft en de laadpaal dus bereikbaar, wist ik niet. De parking is immers voorzien van een stevig en hoog hek dat dus blijkbaar niet gesloten wordt. Ik laadde er al een paar keer tijdens de openingsuren.
Wanneer je de lidl laadpas koopt (5€), is laden nadien gratis. De laadpaal kan ook met de TNM geactiveerd worden, maar dan is het laden betalend.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar

www.fivari.be
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
http://www.ac-lader.nl is weer helemaal bijgewerkt op basis van jullie input. Dank daarvoor!
(En excuses voor de korte vertraging in mijn reactie door vakantie).
(En excuses voor de korte vertraging in mijn reactie door vakantie).
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 79
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Top! Veel dank Martijn. Het is een gouden tool voor ons Zoerijders
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
AC Snellaadpalen in NL en BE
Nu aan het laden bij Roompot Droompark Bad Hoophuizen, Varelseweg 211, Hulshorst. Een Ecotap met twee groen gekleurde parkeervakken (met helaas op één daarvan een dikke VW Touareg met Duitse platen).
Maar goed: Het blijkt inderdaad een 22kW paal te zijn. Geeft wel iets minder dan 22kW, maar zeker meer dan 11kW.
Maar goed: Het blijkt inderdaad een 22kW paal te zijn. Geeft wel iets minder dan 22kW, maar zeker meer dan 11kW.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 83
- Laatste bezoek: 16 dec 2016 15:22
Gisteren 2x opgeladen bij van Dijkhuizen Prinsenhof 2 in Tiel.
Gewoon gebruikelijke snelheid met laden, dus top. Op de heenweg even moeten wachten op een collega Zoe rijder uit Amsterdam, maar zoals gebruikelijk alleen maar een mooie gelegenheid om info en ervaringen te delen.
De snellader staat op een industrieterrein met slagbomen, dus ik was op de terugreis een beetje bezorgd dat deze niet open zouden gaan. Onnodig echter, want ze gaan gewoon open maar waarschijnlijk niet zonder dat je auto en giechel op de camera staan.
Het is natuurlijk jammer dat je de snelweg af moet om te kunnen laden, maar gisteren was het bijzonder welkom om een ritje naar het oosten gemakkelijk te maken.
Er is helaas maar 1 parkeerplaats voor de snellader gereserveerd. Als deze lader, zoals ik verwacht, gelijktijdig 1x AC en 1x DC kan laden dan is het wellicht verstandig om de parkeerplaats ernaast ook te reserveren ware het niet dat de lader gecentreerd voor het gereserveerde vak staat. Goede kans dus dat voor een aantal auto's de kabel te kort zal zijn. Ik ga deze observatie wel met hen delen, want Dijkhuizen heeft nog 26 tankstations.
Gewoon gebruikelijke snelheid met laden, dus top. Op de heenweg even moeten wachten op een collega Zoe rijder uit Amsterdam, maar zoals gebruikelijk alleen maar een mooie gelegenheid om info en ervaringen te delen.
De snellader staat op een industrieterrein met slagbomen, dus ik was op de terugreis een beetje bezorgd dat deze niet open zouden gaan. Onnodig echter, want ze gaan gewoon open maar waarschijnlijk niet zonder dat je auto en giechel op de camera staan.
Het is natuurlijk jammer dat je de snelweg af moet om te kunnen laden, maar gisteren was het bijzonder welkom om een ritje naar het oosten gemakkelijk te maken.
Er is helaas maar 1 parkeerplaats voor de snellader gereserveerd. Als deze lader, zoals ik verwacht, gelijktijdig 1x AC en 1x DC kan laden dan is het wellicht verstandig om de parkeerplaats ernaast ook te reserveren ware het niet dat de lader gecentreerd voor het gereserveerde vak staat. Goede kans dus dat voor een aantal auto's de kabel te kort zal zijn. Ik ga deze observatie wel met hen delen, want Dijkhuizen heeft nog 26 tankstations.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 22
- Laatste bezoek: 14 apr 2021 11:48
ik maak al enige tijd gebruik van maps.me navigatie op mijn telefoon. Hiermee kun je offline navigeren. Wat helemaal handig is je kunt de data van ac-lader hierop laden door middel van een kml bestand. Je krijgt dan zoiets, erg handig!
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Goede tip BB-One!
Deze kende ik nog niet, maar lijkt prima te werken. Ze maken gebruik van OpenStreetMaps en dat is zeg maar even kort door de bocht Wikipedia voor geografische informatie. Ik raad iedereen aan zijn eigen buurtje even goed te bekijken en eventueel aan te vullen. Veel gemeentes uploaden hun geo informatie ook naar OpenStreetMap, de informatie is van hoge kwaliteit.
Als we nu ook nog internationale snellader KML's hadden, bijvoorbeeld uit chargemap........
Deze kende ik nog niet, maar lijkt prima te werken. Ze maken gebruik van OpenStreetMaps en dat is zeg maar even kort door de bocht Wikipedia voor geografische informatie. Ik raad iedereen aan zijn eigen buurtje even goed te bekijken en eventueel aan te vullen. Veel gemeentes uploaden hun geo informatie ook naar OpenStreetMap, de informatie is van hoge kwaliteit.
Als we nu ook nog internationale snellader KML's hadden, bijvoorbeeld uit chargemap........
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Interessant. Nog suggesties hoe/waar ik AC-lader.nl mbv deze info zou kunnen/moeten updaten ?
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Ik moest ook even zoeken. KML aan jezelf mailen, openen, Android vraagt dan welke app. Het werkte niet met openen vanuit de "android verkenner".
Oh oeps, jij hebt iPhone, zal net iets anders zijn. Ik vond bovenstaande in het Bladwijzer (die twee zoevende sterretjes) icoontje.
Oh oeps, jij hebt iPhone, zal net iets anders zijn. Ik vond bovenstaande in het Bladwijzer (die twee zoevende sterretjes) icoontje.
Hide post links |
-
- lid
voor iPhone zijn er ook apps om OpenStreet maps te openen. Daarmee kun je dan ook de KML lezen wanneer je die aan jezelf gemaild hebt. Overigens is er voor de Android een veel mooiere app voor offline maps dan maps.me, namelijk OSMAND. Dat is een fantastische app om offline maps te gebruiken, KML overlays te tonen, routes te plannen etc.
Overigens2: Nu we al enige tijd de ac-lader map direct in Google Maps (app!) kunnen openen, is dit voor mij toch echt de beste oplossing. Je kunt dan optimaal gebruik maken van de layers (even 22kw uitzetten etc), verkeersinfo erbij zetten etc. Google Maps gebruikt helemaal niet zoveel data. Dus als je data abonnement het toelaat is dit echt de beste combinatie.
En om toch nog wat extra datagebruik te besparen kun je vlak voor vertrek nog even via Wifi de kaart in Google Maps openen en en op enige detail niveau van je vertrekpunt naar je bestemming swipen. Dan het wordt het meerste al gechached en is je datagebruik onderweg minimaal
Overigens2: Nu we al enige tijd de ac-lader map direct in Google Maps (app!) kunnen openen, is dit voor mij toch echt de beste oplossing. Je kunt dan optimaal gebruik maken van de layers (even 22kw uitzetten etc), verkeersinfo erbij zetten etc. Google Maps gebruikt helemaal niet zoveel data. Dus als je data abonnement het toelaat is dit echt de beste combinatie.
En om toch nog wat extra datagebruik te besparen kun je vlak voor vertrek nog even via Wifi de kaart in Google Maps openen en en op enige detail niveau van je vertrekpunt naar je bestemming swipen. Dan het wordt het meerste al gechached en is je datagebruik onderweg minimaal
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Wel eens hoor. Met name in het buitenland wordt offline gebruik handig.
Ik ga OSMAND proberen, thanks voor de tip!
Ik ga OSMAND proberen, thanks voor de tip!
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Joepie! Fastned Palmpol aan de A1 biedt nu ook 43kW AC snelladen !
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
@MartijnEV: Yay! En een bedankje voor het bijhouden, echt top.
@PieterZoe: ik heb en maps.me en osmand geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik van osmand niet méér onder de indruk was dan van maps.me. Gewoon meer "gedoe" om het aan de praat te krijgen. Belangrijkste extra van osmand zoals ik het zie is de stem-gestuurde navigatie, maar ik zeg ook heel eerlijk (strikt persoonlijk) dat dat aan mij absoluut niet is besteed. It's me
@PieterZoe: ik heb en maps.me en osmand geprobeerd, en ik moet zeggen dat ik van osmand niet méér onder de indruk was dan van maps.me. Gewoon meer "gedoe" om het aan de praat te krijgen. Belangrijkste extra van osmand zoals ik het zie is de stem-gestuurde navigatie, maar ik zeg ook heel eerlijk (strikt persoonlijk) dat dat aan mij absoluut niet is besteed. It's me

Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 22
- Laatste bezoek: 14 apr 2021 11:48
@pieterzoe hoe kun je ac-lader.nl in de google maps app openen? Dat is dan toch niet de 'live' versie maar gewoon hetgeen een groot aantal berichten terug staat?
Hide post links |
-
- lid
@BB-one, nee hoor. Je kunt real-time de ac-laderkaart in de Google Maps openen zodat je de layers kunt gebruiken, je positie kunt zien, routes naar de volgende paal kunt plannen etc.
Dat kan in ieder geval op Android phones. Voor iPhone wordt Maps hiervoor aangepast maar ik weet niet of dit al gebeurd is
Hoe krijg je ac-lader in Google Maps (android) :
- je moet eenmalig even je default application settings resetten. Ga vanaf je home screen naar Settings en kies Default Applications. Click nu bij Chrome en bij Internet op Clear
- ga nu naar www.ac-lader.nl of klik op je bookmark
- Android zal nu vragen met welke App je deze URL wilt openen. Je zult zien dat Google Maps daarbij staat. Als dat niet zo Is klik dan op Chrome (en selecteer Just Once) maar let dan goed op want kort daarop zal weer dezelfde vraag gesteld worden en zul je er Maps wel bij zien staan.
- selecteer Maps en klik op Always
Vanaf nu zal ac-lader altijd keurig in Maps openen met bijhorende extra functies
Dat kan in ieder geval op Android phones. Voor iPhone wordt Maps hiervoor aangepast maar ik weet niet of dit al gebeurd is
Hoe krijg je ac-lader in Google Maps (android) :
- je moet eenmalig even je default application settings resetten. Ga vanaf je home screen naar Settings en kies Default Applications. Click nu bij Chrome en bij Internet op Clear
- ga nu naar www.ac-lader.nl of klik op je bookmark
- Android zal nu vragen met welke App je deze URL wilt openen. Je zult zien dat Google Maps daarbij staat. Als dat niet zo Is klik dan op Chrome (en selecteer Just Once) maar let dan goed op want kort daarop zal weer dezelfde vraag gesteld worden en zul je er Maps wel bij zien staan.
- selecteer Maps en klik op Always
Vanaf nu zal ac-lader altijd keurig in Maps openen met bijhorende extra functies
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
@MartijnEV: Volgens Chargemap staat bij Hajé de Lepelaar (A6, oostzijde, bij Lelystad) een 22kW Allego lader. Ik ben er zelf niet geweest dus ik kan het niet bevestigen.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 16
- Laatste bezoek: 29 mei 2019 09:57
- Contacteer:
Ja dat laadpunt miste ik ook op de kaart, in het verleden heeft die er volgens mij wel op gestaan. Ik gebruik die paal wel eens als ik het toch niet helemaal aandurf om de laatste kilometers eruit te persen.
Ik probeerde in het laadoverzicht van TheNewMotion te zoeken wanneer ik daar voor het laatst geladen heb, maar deze komen niet voor, ze worden kennelijk niet in rekening gebracht. Ik heb in ieder geval in Augustus 2x er gebruik van gemaakt.
Ik probeerde in het laadoverzicht van TheNewMotion te zoeken wanneer ik daar voor het laatst geladen heb, maar deze komen niet voor, ze worden kennelijk niet in rekening gebracht. Ik heb in ieder geval in Augustus 2x er gebruik van gemaakt.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Thanks @jdgh72 Ik heb die over een week of twee "nodig". Uitwijk is de 43kW lader in Lelystad.
Beetje off-topic: vandaag heb ik de New Motion app van mijn foon gegooid. Wat een traag get**t zeg. Als je hem nodig hebt staat hij eerst 5 minuten te updaten. AC-lader dekt 99% van mijn behoefte (in de browser of de kml in maps.me), en waar dat niet lukt pak ik de chargemap App.
Beetje off-topic: vandaag heb ik de New Motion app van mijn foon gegooid. Wat een traag get**t zeg. Als je hem nodig hebt staat hij eerst 5 minuten te updaten. AC-lader dekt 99% van mijn behoefte (in de browser of de kml in maps.me), en waar dat niet lukt pak ik de chargemap App.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Hij staat er weer op!
Was er afgehaald omdat ik een tijd geleden berichten had ontvangen dat deze niet zou werken. Gelukkig nu weer wel dus!
Was er afgehaald omdat ik een tijd geleden berichten had ontvangen dat deze niet zou werken. Gelukkig nu weer wel dus!
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Dat is goed om te lezenzoe2goe schreef:AC-lader dekt 99% van mijn behoefte (in de browser of de kml in maps.)

Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
Goed nieuws voor iPhone bezitters. Ik wil zelfs zeggen: heeeel goed nieuws!
De native Google Maps app voor iPhone heeft nu de mogelijkheid om AC-lader.nl geïntegreerd te tonen!

Nog wel een vraagje voor de groep: Bij mij werkt dit direct binnen de app omdat dit m'n eigen kaart is natuurlijk. Maar hoe werkt dit voor jullie? Moet er nog een extra stapje tussen voordat jullie de AC-lader.nl kaart kunnen zien binnen de app?
De native Google Maps app voor iPhone heeft nu de mogelijkheid om AC-lader.nl geïntegreerd te tonen!

Nog wel een vraagje voor de groep: Bij mij werkt dit direct binnen de app omdat dit m'n eigen kaart is natuurlijk. Maar hoe werkt dit voor jullie? Moet er nog een extra stapje tussen voordat jullie de AC-lader.nl kaart kunnen zien binnen de app?
Hide post links |
-
- lid
eindelijk : )
Nu ga je het echte voordeel van je fantastisch goede werk ervaren!
Er zal ongetwijfeld vanavond wel iemand op de iPhone testen. Anders kan ik het later deze week bij een van mijn collegas wel even uitproberen
Nu ga je het echte voordeel van je fantastisch goede werk ervaren!
Er zal ongetwijfeld vanavond wel iemand op de iPhone testen. Anders kan ik het later deze week bij een van mijn collegas wel even uitproberen
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 6
- Laatste bezoek: 29 jun 2023 19:06
Fastned update :
Op ons station Palmpol (A1, Terschuur) hebben wij vorige week een additionele lader geplaatst. Dit betekent dat er op dit station nu twee CCS-stekkers hangen en dat er nu ook een een AC 43KW stekker aanwezig is.
Op ons station Palmpol (A1, Terschuur) hebben wij vorige week een additionele lader geplaatst. Dit betekent dat er op dit station nu twee CCS-stekkers hangen en dat er nu ook een een AC 43KW stekker aanwezig is.
Hide post links |
-
- lid
@Barreman
Mooi! het verhaal was al rond gegaan op dit forum maar we zijn er zeker blij mee : )
Mooi! het verhaal was al rond gegaan op dit forum maar we zijn er zeker blij mee : )
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Contacteer:
En natuurlijk is deze locatie op AC-lader.nl ook reeds bijgewerkt!
Hide post links |
-
- lid
Op de IPhone krijg ik nog niet automatisch ac-lader.nl in Google Maps. Als ik de url in safari invoer dan toont ie wel de mogelijkheid om de Google Maps app te openen maar daarin verschijnen niet de oplaadpunten. Wat wel werkt is om de acladerkaart in de Maps app te openen wanneer die met je geshared is.
Op Android werkt bovenstaande wel... Wellicht heeft iemand een andere manier gevonden op IPhone om de kaart via de URL in Maps te krijgen?
Op Android werkt bovenstaande wel... Wellicht heeft iemand een andere manier gevonden op IPhone om de kaart via de URL in Maps te krijgen?
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 9
- Laatste bezoek: 31 okt 2022 23:03
Op de Google app (dus niet Google maps) ziet het op de Iphone er zo uit (AC 43 geselecteerd)
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 105
- Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
- Contacteer:
Goeie tip: op de iPad zie je dit:
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut