Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds vandaag rijd er een 12 break vlak bij huis, goede vriend van mij kocht een 12 break in nette staat, dit is een van de 9 breaks die bij mij bekend zijn in nederland.
Het is een creme/witte met rood interieur en in een heel nette staat.
Stond een half jaar stil buiten in het hoge gras.... maar word nu weer vertroeteld .
Dave dat heb je goed gezien , deze 12 GTL (made by FASA) dwaalde al enige jaren in nederland rond en heeft nu een beter leven gekregen. De vorige eigenaren hebben hem echt als gebruiks voorwerp behandeld en niet met liefde zoals een 12 break dat naar mijn mening wel verdient, renault's van die leeftijd hoor je met respect te behandelen zeker als ze zeldzaam zijn.
de 12 break GTL staat nu nog dichter bij huis, namelijk in mijn garage
sinds enige tijd ben ik dan de trotse eigenaar van de break.
Het plan is om hem terug te brengen in showroom staat deze winter, niet dat hij slecht is maar hij is ook niet geheel naar m'n zin en ik wil er toch lang van gaan genieten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....