Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nu is het twee keer voorgekomen dat ik de gaspedaal neerdrukte tijdens het rijden in zijn vierde versnelling en deze bleef hange. Eerst dacht ik dat mijn schoen bleef hangen maar dat was niet het geval, reed op de snelweg, moest met mijn hand neer om het gaspedal los te krijgen.
Ben verder gaan rijden en na 4km weer het zelfde, kon niet zien wat het was.
Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik langs gaan bij de dealer? is dit weer een hoge koste plaatje?
hoop dat iemand mij kan verhelderen met dit probleem
Ga er maar even mee langs de dealer om een nieuwe gaskabel te bestellen!
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Kadjar 1.2 uit 2016.
Wat mij opvalt is dat in stilstand geen probleem is om tussen versnellingen te schakelen. Tijdens rijden of op toerental schakelen tussen 1e en 2e versnelling, maar ook terugschakelen van 3e naar 2e versnelling, het...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.
Ik wilde een cruise control laten installeren in mijn Kangoo 1.6-16V van 2006. De monteur heeft gezegd, dat de auto geen electronisch gaspedaal heeft. Later heb ik ergens op de net gezien, dat er is wel een electronisch gaspedaal, maar met een kabel...
Sinds begin september in het bezit van een Twingo uit 2015. Circa 2 weken geleden op de snelweg een tikkend, krakend trillend gevoel onder m’n gaspedaal. Nagekeken door de garage maar niets gevonden. Ook de afgelopen dagen af en toe gevoel van tikje...
Ik rij sinds begin maart in een 150pk Techno uitvoering en ervaar een apart gevoel in het pedaal/vooronder van de auto. Af en toe als ik door een bocht ga, lijkt het net of er in het vooronder van de auto achter het pedaal wat omvalt/rolt (wat je...