Advies gevraagd: Renault Megane 2.0 16v 2003

Plaats reactie

Topic author
mikeH
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2015 16:51
Actief als: particulier

Advies gevraagd: Renault Megane 2.0 16v 2003

Bericht door mikeH »

hallo,

ik heb een vraag over het volgende: mijn Megane heeft door een ander schade gekregen links bij het achterscherm toen hij bij de garage stond. leuke deuk en dikke kras. Maar nu komt het aparte, Toen ik hem wilde starten kwam er in het beeldscherm te staan dat de stuurkolom niet vrij was en kon hem niet starten. (stuurslot stond erop). Zelfs de ANWB wist geen raad. Door het schadebedrijf laten afslepen naar Renault dealer. Daar aangekomen hebben ze hem aan de computer aangesloten en bleek dat het stuurslot en contact slot ineens kapot was. en dat het onmogelijk was dat het door de aanrijding was gekomen omdat de schade aan de achterzijde van de auto zat. (kosten 400 euro die ik zelf moet betalen dus dat heb ik maar gedaan want ik geloofde ze). 3 dagen later kreeg ik een telefoontje dat de computer van de auto ook ineens kapot is en dat dat nog eens 750 ex btw gaat kosten. En dat vind ik dus zo vaag.. kan dit zomaar, want totale kosten gaan nu richting de 1600 incl... en ze blijven zeggen dat het niet door de schade kan komen. En ik kwam voor een APK bij de garage en heb hem er rijdend neergezet. dus dan is het mijn woord tegen die van Renault. Verzekering betaald natuurlijk niet boven een bepaald bedrag uit, want dan word die totall loss verklaard omdat die uit 2003 komt

ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo en graag zou ik wat advies willen over hoe nu verder.

groeten Mike

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ron2014
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 jul 2014 20:59
Actief als: particulier

Re: Advies gevraagd: Renault Megane 2.0 16v 2003

Bericht door ron2014 »

Als eerste welkom op het forum.
het is wel een bijzondere situatie die jij schetst.
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar daar geloof ik in deze situatie niet in. Het lijkt erop dat ze iets hebben aangesloten op de electronica van de auto waardoor sluiting is ontstaan.
Heb je een rechtsbijstandverzekering ? Misschien hebben die advies. Als eerste zul je de eerste garage aansprakelijk moeten stellen. Je hebt de auto rijdend neergezet en zij moeten de mogelijkheid krijgen om de auto te repareren.
Succes en sterke

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht