Hallo allemaal,
Na lange tijd niets meer op dit forum te hebben geplaatst, leek met het nu de tijd er voor.
Vorig jaar heb ik mijn Fuego eens kritisch bekeken, en besloten om 'm te strippen en problemen
in kaart te brengen en op te lossen. Na een lijst te hebben gemaakt heb ik afspraken met
plaatwerker en spuiter gemaakt. Die afspraken schenen niet zo heel betrouwbaar te zijn, en toen
er eindelijk een begin werd gemaakt met uitstukken (5 plekjes) kreeg ik te horen dat ik na 28 jaar
werkloos werd doordat mijn baas naar Turkije wil verhuizen. Dit is niet bevordelijk voor zo' n project
dus heb ik alles even aan de kant gelegd om eens even alles goed te overdenken. Na lang beraad
heb ik toch besloten om flink door te pakken en te doen wat ik al jaren wilde doen. Nu of nooit dus !
Ik heb gekozen voor tweekleurig lakwerk; bovenkant weer exact dezelfde kleur; en de onderkant
(Renault) anthraciet. Ná het spuiten heb ik alles weer opgebouwd, en heb besloten om 'm iets lager,
zo'n 3 cm op het asfalt te willen hebben. Tot slot van rekening ook maar Dotz Mugello's besteld
(16"; et35; 205-45-16 rubber, en ik ben er erg blij mee zo. Origineel vind ik een Fuego erg mooi, maar
ook wat te " braaf" ogen. Maar goed, zo zal een ieder een eigen mening daarover hebben. Feit is wel,
dat 'ie er weer jaren tegenaan kan en dat was de hoofdzaak .....
Metamorfose Fuego Gtx
-
Vertrokken 5501
Topic author
-
bart-fs1
- lid

- Actief als: particulier
Re: Metamorfose Fuego Gtx
meer foto's willen we
ziet er goed uit!
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
larsdijkstra 16v
- Gerespecteerd lid

- Actief als: particulier
Re: Metamorfose Fuego Gtx
Goed dat je hem opknapt! Alleen jammer dat de originaliteit weg is, vooral door de wielen en kleuren. Veel plezier
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 18 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in