Nieuw model Espace

Algemeenheden Espace, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen

rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 46
Laatste bezoek: 17 feb 2022 14:25
Actief als: particulier

Re: Nieuw model Espace

Bericht door rvdgaag »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ja vindt ik ook, BMW 5 serie 146 stuks in augustus alleen al, 3 serie 205 stuks die maand.

Ik denk dat Renault in dit segment (45 a 60K) nog niet het vertrouwen van de consument heeft. Van de lease maatschappijen overigens ook niet want een 10K duurdere BMW was goedkoper in de lease dan de espace.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GTMart
lid
lid
Posts in topic: 23
Laatste bezoek: 12 dec 2022 23:33

Bericht door GTMart »

Mijn laatste nieuwe Renault kocht ik in 2008 met een prijs van 47k, na 1½ jaar en 15000km verder wilde men daar nog 21k voor teruggeven bij de dealer bij inruil op een soortgelijke auto. Ik heb mijn lesje geleerd.........
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 112
Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33

Bericht door DHL »

Goh ja, wees maar zeker dat een Duits voertuig met dezelfde uitrusting op 5 jaar een stuk duurder uitkomt. Men krijgt zogezegd nog veel terug, maar je betaalt bij aankoop wel een pak meer. Vergelijk bvb eens met de toenmalige tarieven van een r classe.
Ik vind de Espace tov de concurrentie wel een koopje. Sommigen zullen het duur vinden, maar alles is relatief. Vergelijk je met een Modus is het duur, vergelijk je met een even grote Audi of Mercedes is het goedkoop...Heb bvb eens vergeleken met een New Discovery. Dan geef je heel veel meer uit voor gelijke uitrusting. En Land Rover is nu ook niet het toonbeeld van betrouwbaarheid geweest in het verleden. Zusje heeft een Evoque en is er ook niet erg over te spreken. Ze betaalde ongeveer even veel als ik nu betaal, maar zij heeft een vrij kale auto (zelfs geen gps).

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Wim de Vries
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Laatste bezoek: 28 nov 2023 10:53

Bericht door Wim de Vries »

En niet te vergeten het model is geweldig mooi.Zeker als je hem achter in spiegel krijgt.
Ik heb nu een paar mensen gehoord die er een paar dagen ingereden hebben maar het is een geweldige auto om in te sturen en van alle luxe en gemakken voorzien.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Noreply
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 13 jun 2021 10:37

Bericht door Noreply »

Op de IAA in Frankfurt heb ik de nieuwe Espace even goed mogen bekijken. Ik zie dat er wel wat oude Espace genen in meegenomen zijn maar het grootste gedeelte vind ik niet in lijn met het oermodel. En daarom kan hij mij ook niet bekoren. Uiterlijk van het exterieur word ik niet warm van. Interieur is mooi, maar kleiner dan ik zou willen. Eigenlijk zou hij een andere naam gehad moeten hebben. Erg jammer, maar het model valt mij tegen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Wim de Vries
Lid
Lid
Laatste bezoek: 28 nov 2023 10:53

Bericht door Wim de Vries »

Als je een initiale zou kopen dan staat op de achterklep geen Espace maar Initiaal.
Ik zie in deze Espace heel veel Avantime kenmerken terug, misschien hadden ze deze naam moeten gebruiken.
Zie ook foto in deze rubriek, de Avantime naast de nieuwe Espace.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Ja klopt... maar ik vergelijk hem eerder met de Vel Satis. Heb zo ene gekocht in 2002 en met veel plezier gereden. Vel Satis had ook veel luxe aan boord, had 4 deuren, was ook met hogere zit,...
Als je voor initiale gaat worden vragen aan de klantendienst en zo prioritair behandeld. Er zou meer achter zitten dan enkel de uitvoering. Blijkbaar wil men van bepaalde garages Initiale Paris punten maken met afzonderlijke wachtruimte, vervangwagen van hetzelfde calliber en wat weet ik nog allemaal. Dat zijn zaken die ik overbodig vind. Op een 25 km van mijn deur komt er zo'n punt, maar ik blijf lekker in de garage waar ik gewoon ben te gaan. Heb al die poespas niet nodig.
Eerst kon de Espace me ook niet bekoren, maar hoe meer ik ernaar keek, hoe mooier ik hem vond. Het is wel zo dat er minder ruimte is, maar eigenlijk had ik al die (vooral hoofdruimte) niet nodig. Want dit valt op in het interieur, het dak is een stuk lager en hierdoor lijkt e wagen binnenin kleiner. Hij is ook stukken minder overzichtelijk, gelukkig heeft hij sensoren vooraan, opzij en camera :)
Binnenin is de Initiale echt wel knap. Leder van goede kwaliteit (was in het vorig model wel stuk minder), mooie stiksels, en dan al die technologie. Ik nam al de opties behalve 2 zaken, nl het pano dak (hoofdruimte wordt nog minder en je hebt vooraan een glazen paneel sowieso en het winterpack. Het winterpack kost 750 Euro en hiervoor krijg je en verwarmde voorruit en achteraan verwarmde zetels. Dat vond ik vrij duur omdat ik enkel die verwarmde voorruit interessant vind. En dan nog... zit je nog met bevroren zijruiten en komt erbij dat ik hem altijd lekker warm laat draaien in de winter. Mocht een standkachel beschikbaar zijn, daar zou ik meer interesse in gehad hebben.
Iig, ik kijk ernaar uit. Medio december voorzien, maar dan wachten tot 1 januari voor inschrijving...

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 16
Laatste bezoek: 13 apr 2025 23:52

Bericht door Thomas84 »

Een standkachel is inderdaad echt super.... Had deze in mijn vorige Passat zitten.
Timer in de boordcomputer instellen en de auto was netjes ijs/sneeuw vrij en lekker warm van binnen als ik om 6:10 de deur uit ging. Koelwater water warm en de olie was ook al op temperatuur.
Jammer dat dit bijna niet op de Espace tegenkomt, zij het achteraf of af-fabriek.
Denk dat er ook bij het vorige type best wel verkocht zal zijn als dit leverbaar geweest zou zijn.
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

rvdgaag
lid
lid

Bericht door rvdgaag »

Gewoon achteraf van webasto in laten bouwen, gaat prima

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

rvdgaag
lid
lid

Bericht door rvdgaag »

Grrr vandaag even geïnformeerd want ik hoorde maar niks, 20 oktober verwachtte leverdatum. Is uitgesteld naar 27 november.

De dealer kan niet zeggen waarom, op mijn renault staat auto is geproduceerd en gecontroleerd, wacht op transport.

Van Noord Frankrijk naar NL in 4 weken is zelfs te lopen :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Manu
lid
lid
Posts in topic: 25
Laatste bezoek: 11 jan 2020 17:51
Contacteer:

Bericht door Manu »

Daar word je inderdaad niet vrolijk van rvdgaag , vijf weken vertraging .
Is dat dan de reden dat er zo weinig nieuwe Espaces op de weg te zien zijn ? :-D

@DHL :
Initiale Paris punten maken met afzonderlijke wachtruimte vind ik een verschrikkelijk ridikuul idee . Als ware het
dat het pleps hoort gescheiden te worden van de beter begoede burgers . :fp:
Bij VW is het al lang zo dat Porsche klanten anders worden behandeld dan VW rijders en bij de FIAT groep mogen
Maserati klanten en Alfa / Fiat rijders mekaar niet kunnen tegenkomen in de show-room .
Ik vind het een belachelijke manier van handelen .

Maar ... zou ik dan ook in die aparte ruimte mogen wachten terwijl er aan mijn Initiale Paris van 2004 gesleuteld wordt ?
:-D :naughty: :-D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

rvdgaag
lid
lid

Bericht door rvdgaag »

Ik heb geen Initiale versie genomen omdat er een paar styling details in die configuratie zijn die ik echt lelijk vind.

De versie eronder genomen en die volledig vol gehangen met de gewenste opties, is uiteindelijk iets duurder maar wel helemaal naar mijn zin.

Als ik een specialere behandeling wil ga ik wel mijn mijn privé BMW 5 serie naar de BMW dealer, dat is toch een ander niveau service en behandeling dan een Renault dealer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Probleem is dat je de intensversie niet kan aankleden tot het niveau van de initiale (in Belgie toch niet). Ik zou enkel een niveau lager gegaan zijn omwille van de standaard 19 duimers. Ik hoop dat die niet te hard op de baan liggen. Vond het prijsverschil van een intens tov de initiale erg klein gezien de opties die er extra opzitten. Heb er wel ook nog alle opties bijgenomen die je op initiale kan krijgen behalve pano dak. Pano dak verlengde de leveringstermijn tot maart. En dat is een beetje te lang wachten vond ik.
Ik heb al verschillende merken gehad (veel zelfs) en ik moet zeggen dat de Renault garage waar ik ga helemaal niet moet onderdoen voor een BMW garage. Je krijgt koffie, nette zithoek met wifi, auto wordt gratis gereinigd, koude dranken aanwezig,....
Ik denk dat je bij een minder goede dealer terecht bent gekomen als ik het zo hoor. Als je niet tevreden bent van de service of aanpak kan je makkelijk van dealer veranderen.
@Manu, ik denk dat ne sympathieke gast zoals jij sowieso naar de vip ruimte doorverwezen wordt. Nee serieus, ik moet die poespas ook niet. Gaat trouwens in een select aantal garages zijn. Vraag me af of hier extra verkopen zouden uit voortvloeien. Met of zonder speciale aanpak, je koopt een wagen om te rijden en daar moet het grootste plezier zitten. Net zoals jij plezier hebt aan je Espace 4. (wat ik enkel maar kan beamen, Espace 4 blijft een super luxe wagen). Ik duim dat je er nog lang plezier mag van hebben!

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 17 feb 2016 13:29

Bericht door PDW1980 »

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb op 18 mei 2015 een nieuwe Espace besteld na een proefrit. Wij hadden een grotere auto nodig aangezien we gezinsuitbreiding kregen, inmiddels geboren :D.
Maar ik ben wel verbaasd over de lange levertijd, dat is denk ik ook de reden dat we de Espace zo weinig zien rijden. De levering is al een aantal keer veranderd van week 44 naar week 47 en weer terug. De levering staat momenteel nog op week 47. Ik heb wel tijdelijk een Espace uit 2003 (waar ik overigens huur voor moet betalen :? ) tot mijn beschikking gesteld door de dealer, dus ik kan wel met het hele gezin onderweg.
Is jullie iets bekend met de levertijd? Ik hoor graag van jullie.

Het is een Espace TCe 200 EDC Dynamique geworden in de kleur Blanc Nacre, Quartz 19 inch, 2 extra achterstoelen, afneembare trekhaak, pack city, pack luxe i.c.m. elektrisch inklapbare spiegels, middenconsole silverwoord en elektronisch geregelde airconditioning met 3 klimaatzones
'10-'11 Renault Megane estate 2010
'11-'15 Renault Laguna estate 2008
'13-'14 Volkswagen Golf 1.2 TSI
'15-heden Renault Espace Energy TCe 200 EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Nog even een reactie op de speciale behandeling voor Initiale kopers. Na opties scheelt het niet veel meer met de prijs van een Initiale en de enige reden dat ik geen initiale heb genomen is de adaptieve cruise control die ik niet prettig vond. En ik vind het ook onzin dat er onderscheid wordt gemaakt. Het zou niet eens verschil mogen uitmaken of je een kale Twingo of een Initiale koopt. Gelukkig is mijn dealer klein dus ik verwacht niet dat dit een speciale Initiale dealer gaat worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Nee, zijn maar enkele hele grote dealers per land, dus geen paniek :)
Wat betreft de levertermijn, de mijne is ook voorzien rond 15 december, maar volgens mij is er geen wijziging in de leveringstermijn. Heb onlangs nog contact gehad met de dealer.
Ik bestelde eind augustus, dus is de leveringstermijn niet extreem lang volgens mij.
Maar nam u het pano dak? Dit geeft een veel langere leveringstermijn zei mijn dealer. Was ook de reden om het niet te nemen, want de wagen zou dan ergens in maart pas geproduceerd worden...
Proficiat met je aankoop van de wagen, maar vooral gefeliciteerd met jullie kindje!

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Nee geen panorama dak vanwege mijn lengte van 1:92. Maar ben gewoon verbaasd dat er al geleverd is terwijl ik in mei al besteld hebt. Wel heb ik twee weken later nog de optie pack luxe toegevoegd maar dat zou toen volgens de dealer geen gevolgen hebben voor de levertijd.
Kindje is overigens kindjes! Dus inmiddels met z'n zessen daarom ook de aanschaf van de Espace.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Ik heb overigens ook nog navraag gedaan voor winterbanden en de dealer adviseert continental conti Crosscontact winter, ik laat de Continental TS850 SUV eronder monteren door mijn plaatselijke autobanden bedrijf. Deze zouden beter onder de Espace passen en dat blijkt ook als je de website van continental bezoekt. Het is maar een tip om rekening mee te houden want de Crosscontact winter zouden meer rolgeluid produceren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

image.jpeg
Wat wil het toeval, krijg ik net een email dat de auto is binnen gekomen en ik hem volgende week vrijdag kan ophalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 24
Laatste bezoek: 30 mei 2025 13:48

Bericht door Pleiades »

:clap: :thumb: Ziet er mooi uit!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Manu
lid
lid
Posts in topic: 25
Laatste bezoek: 11 jan 2020 17:51
Contacteer:

Bericht door Manu »

Knap ! Had er nog nooit eentje in 't wit gezien .
Proficiat , ook met de kleine natuurlijk :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Hochi-Rocku
lid
lid
Posts in topic: 12
Laatste bezoek: 01 jun 2025 09:38

Bericht door Hochi-Rocku »

wow wel een mooie in het wit zie ze veel in Frankrijk rijden met donkere kleuren maar in het wit vind ik hem stoer!!
Alsnog gefeliciteerd met de kindjes.
Zou mijn Chrysler Grand Voyager Limited van 2012 zo willen inruilen :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GTMart
lid
lid

Bericht door GTMart »

Mooie auto... nog een paar nachtjes :wink:

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bakboord1
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 17 feb 2021 17:12

Bericht door Bakboord1 »

Het is toch wel een erg mooie auto.
Afgelopen zomer in Frankrijk een aantal gezien en ik vind het een mooie verschijning.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Ik wil de mijne :) Is vervelend nu alles te moeten doen met één auto. En 'k zou graag de rlink ontdekken.. Moet je nu eigenlijk bijbetalen voor de internetverbinding en hoeveel kost dit dan? Coyote en livediensten zijn hier 1 pakket, die neem ik al zeker.

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

rvdgaag
lid
lid

Bericht door rvdgaag »

Om het feest compleet te maken meldde de lease maatschappij gisteren dat de aflevering uitgesteld is tot 27 nov (wist ik al van de dealer) en dat de auto pas na 1 jan 2016 uitgeleverd wordt ivm de "waarde" van de auto na de lease periode.

Ik dacht even dat ik gek werd, volgende week staat er voor 2 maanden een V70 klaar om de tijd te overbruggen.

Ik voel me redelijk genaaid door Renault, op de autorai 2x te horen gekregen als u hem nu besteld heeft u hem in Juli. Besteld de week na de RAI, dan hoor je niks, wordt het begin oktober, dan eind oktober en daarna 27 nov terwijl de auto al 2 weken volgens my renault geproduceerd en gecontroleerd klaar staat voor transport. Ik hoop dat de auto super bevalt als hij er eenmaal is anders is het gelijk de laatste keer dat ik een Renault besteld heb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GTMart
lid
lid

Bericht door GTMart »

Dat is dan weer een domper op de feestvreugde al is het een begrijpelijke stelling.

succes

Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Dat doen veel leasemaatschappijen hoor. Geen inschrijvingen meer vanaf november. Is de normale gang van zaken. En ach, je kan er nog zolang meer rondrijden. Begrijp wel dat je hem graag hebt, maar er zijn ergere zaken in't leven.
Ik zit nu zonder tweede wagen.. het zij zo.

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

larsdijkstra 16v
Gewaardeerd lid
Gewaardeerd lid
Laatste bezoek: 19 jun 2025 13:04

Bericht door larsdijkstra 16v »

En zo is het. Mijn vriendin en ik zitten op 43 en 34 jarige leeftijd bij haar ouders boven omdat we geen cent te makken hebben door huizenverkoop met dikke schuld en ik heb geen baan. Geen dikke lease auto meer en hoog salaris, minder privacy etc etc. So what, we zijn gezond en leven gezond, sporten veel en hebben veel lol. en nog 2 Renault 19's :wink: Dus maak je niet zo druk om een auto die iets later geleverd wordt en je direct genaaid voelen door Renault. Rustig wachten en ondertussen genieten en je ding doen, er zijn (veel) ergere dingen in het leven...!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Spannend straks de auto ophalen.
Na de autorai heb ik een proefrit gemaakt en daarna de auto privé besteld dus wanneer de auto op kenteken wordt gezet maakt mij niks uit. Maar bij bestelling 18-5-2015 werd mij door de dealer gemeld dat de auto in september of oktober zou worden uitgeleverd maar hij kon dit niet garanderen. Dus ik vond het ook niet leuk, maar ben wel correct geïnformeerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Veel plezier met je nieuwe wagen... schrijf zeker je ervaringen neer. Benieuwd naar wat je van de motor vindt.

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Wat een gave wagen. Iedereen is enthousiast en in het echt is de Espace nog mooier als op de foto's. Nu heel benieuwd hoe de auto gaat bevallen.
Als eerste indruk maak ik het vergelijk met grote Volvo's (ik ben XC60 en XC90 gewend die mijn ouders reden) en dit is erg vergelijkbaar. Binnen in de auto vind ik alles erg goed afgewerkt. De reactie over het klagen met de deuren dat die moeilijk dicht vielen dat had ik ook op de demo auto maar dat is nu niet het geval. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen. Motor vind ik overigens niet heel belangrijk als het maar lekker comfortabel is en ik hoef nu al niet meer te remmen voor vluchtheuvels :dance: :thumb: !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

rvdgaag
lid
lid

Bericht door rvdgaag »

Ben benieuwd over je drempel ervaring, in de pers is een algemene klacht dat de Espace enorm wipt achter na het nemen van een drempel. Ben ook razend benieuwd hoe het R-Link2 systeem je bevalt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

PDW1980
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen

Bericht door PDW1980 »

Misschien ben ik ook geen goede graadmeter om de auto op rij eigenschappen te beoordelen. Ik vind een BMW ook te sportief...
De RLink heeft wel heeeeeel veel opties. Gelukkig ga ik over twee weken op vakantie en ik neem geen boek mee :-).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Ben je niet alleen hoor, BMW en consoorten vind ik ook te stug. Hou van het Franse comfort. Tendens is tegenwoordig om een vrij harde ophanging te gebruiken maar dat is niets voor mij. Geef mij maar een zwevend tapijt (zegt de pers ook) zelfs al deint ie even na een drempel (in comfortstand, schijnt dat het in de sportstand niet het geval is).

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Goed nieuws gekregen... Espace is binnen gekomen en kan volgende dinsdag opgehaald worden. Is snel gegaan, vind ik. Eind augustus besteld...

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community