Ik heb vorig jaar 29 Oktober een auto gekocht bij Sintmaartensdijk auto's te Goudswaard.
Ik zocht een hoge auto ivm mijn rug ben er 4x aan geopereerd en helaas invalide
Daar stond een mooie auto perfekt voor mijn rug een beetje hoog zitten het was een Renault Scenic/megane RXI 2.0 16v
de auto stond op goede banden en die waren nog 90% in orde goede Michelin Energy Savers.Ik had mijn zoon mee genomen
beetje rondom de auto gelopen nog goed in de lak APK tot mei 2015 het was al laat en het regende buiten stukje met de auto
gereden remde prima geen speling op het stuur.Nieuwe distributieriem zat erom zei hij met een vlotte babbel want dat kunnen ze daar oke auto gekocht van mijn laatste centen ik blij.Maar wat blijkt nu de distributieriem moet al over 4 mnd vernieuwd worden
dus in feb 2016.Misschien mijn eigen schuld maar ik heb een rekening gevonden helemaal verfrommeld daar stond dus op dat hij bijna 5 jaar geleden al vernieuwd is maar er was nog maar 2000 km mee gereden.Ik heb die vent gebelt waarom hij mijn heeft bedonderd met die distri.riem en weer die vlotte babbel van die vent ik ging toen effe over de scheef want die man was zwaar gereformeerd