Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
Ik kreeg van mijn 90 jarige vader te horen dat de brandstofslangen van zijn R19 Chamade, wat oud leken en voor de APK waarschijnlijk vervangen moeten worden.
En of ik dat even wilde doen voor hem
Mijn vraag: heeft de R19 metalen leidingen lopen tot in de motorruimte? En is alleen het laatste stuk flexibele slang?
Inderdaad oud lijken is geen afkeur , maar met droogtescheurtjes zou ik wel adviseren om ze preventief te vangen , voordat ze wel gaan lekken , alleen de laatste stukjes is voldoende , onder de auto is metaal .
Zeker vervangen, en dan wel door de goede nl. die tegen de bio in de brandstof bestand zijn !!
Er zijn al genoeg brandplekken langs de snelwegen van wagens die te lang met oude slangen rondreden.
mvg WillemS
Alleen de rechter, de aanvoerslang bleek, was er slecht aan toe. De buitenlaag liet los...
De linker was blijkbaar al eens vervangen.
Nieuwe slang van 8mm binnen doorsnee en slangklemmen gemonteerd.
De leiding die naar achteren liep (de aanvoerleiding) hebben we afgedicht met een pin in een klein stukje slang, dat we op het einde van de leiding schoven.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
Naar jaren met tevredenheid te hebben gereden in een Grand Scenic 1.4 Tce.
Heb ik deze ingeruild op een grand Scenic4 1.3 initiale.
Tot dusver bevalt de auto goed en rijd zeer fijn.
Alleen viel het me op dat de Multisense verlichting in de...
Onze Grand Scenic IV kraakt over drempels. Vaker bij koud weer. Vanaf nul optrekken resulteert soms in stuiteren van de banden voor. Ook hoor ik soms een bonk voor.
Bij een garage geweest. Die zeiden: veerpootlagers, maar hoeven niet vervangen...
Batterijvraag: Renault Master 3, 2016, 2.3dci, 125kW/170pk
Is het nodig om het BMS te resetten na het vervangen van de batterij?
Vorige batterij was efb, nieuwe is agm. Na vervangen geen foutmeldingen.
Indien het nodig is om een reset te doen, welke...
Ik loop er tegen aan dat het schakelaartje van de ACC slijtage heeft. Ik begrijp dat schakelaartje niet vervangen kan worden en een nieuw stuur kan wel maar dat kost 600 euro. Met of...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Al enige tijd (vanaf de aankoop) ratelt de motor als deze koud is. Ongeveer een minuut.
Vandaag viel, net nadat ik de auto weer opgehaald had bij de dealer, het vermogen weg tijdens het rijden. Na het ontkoppelen sloeg de motor af. Na opnieuw...
De versnellingsbak is kapot van mijn Renault Kangoo 4x4 (benzine) uit 2002.
Nu is mijn vraag,
Kan ik er een tweedehands versnellingsbak van een Kangoo (uit die periode) onder zetten of heeft deze 4x4 uitvoering een andere versnellingsbak?
Er zijn...