Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Ik heb inmiddels jaren ervaring met het rijdend fotograferen. Goed op de weg letten, en tegelijkertijd de camera richten en min of meer blind afdrukken.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Vanaf 2006 hebben wij een Renault 5 GTX EBS "cabrio", het wordt tijd dat ik een paar foto's plaats op het forum.
De vijf staat nu in Schweinfurt in Duitsland waar Chris Huether (Avantime specialist) hem gaat spuiten (parelmoerwit), een nieuw rood dak en de vijf voorzien van een een volledig Baccarra interieur
Groet,
Margriet en Wim
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Gespot in IJsland! in Seydisfjordur.
Dit is de enige R5 die we in IJsland hebben gezien. Vanuit een van een grote afstand zag ik de zeer herkenbare achterlichten. De R5 stond op een afgelegen haven terrein en had de landensticker Slovenië. De R5 zag er zeer goed uit en mijn dag was top na 14 dagen in een Suzuki Swiffer te hebben gezeten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Mijn 5 Alpine Turbo. Heerlijk in gereden van 1995 t/m 1997. Volgens de RDW bestaat hij helaas niet meer. Foto's gemaakt met een van de eerste digitale camera's...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km
Prachtig karretje Olaf! kan me voorstellen dat je daar veel plezier aan beleefd hebt. Gelukkig heb je de foto's nog
Groeten, Harm
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Gisteren gespot in Den Haag: een bijzondere R5 in zo te zien goede staat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
In Sri Lanka spotte ik deze Renault 5. Bijzonder want het is de enige Renault die ik daar in 3 weken gezien heb en één van de weinige Europese auto's überhaupt. Peugeot is het enige Europese merk dat je daar incidenteel tegenkomt. Volgens mij is alles zo'n beetje Japanse import.
Voor Sri Lankaanse begrippen in super-staat!
Fuego GTX Automatic '82
Xantia 2.0i Hydractive II '93
Tijdens het Renault event bij Autohaag Zeeuw in Delfgauw stonden wat mooie 5-jes.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut