Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn Megane Cabrio uit 2006 krijgt bij overvloedige regenbuien een klein laagje water in het dak. Tijdens het rijden hoor ik dit water klotsen. Bij hard optrekken of hard remmen loopt dit water vervolgens de auto in.
Wie kan mij uit de brand helpen en adviseren wat te doen? Ik dacht zelf aan een laagje kit tussen het glazen hemeldak en de stalen autoconstructie, maar sta graag open voor jullie ideeen, suggesties en overige ervaringen. BEDANKT!
ik zou in eerste instantie niet met kit werken. Misschien glasband tussen glas en stalen constructie aanbrengen. Misschien een domme opmerking: hebben de voorruitstijlen geen afwateringsgootjes of zit daar het probleem niet.
Renaults vroeger: Dauphine, R8 (2x), Caravelle, R16, R15, R25 2.2, Safrane 2.0, Vel Satis 2.0T, Vel Satis 3.5V6 initiale, Captur limited 0.9, Kadjar 1.3 intens
Ik vermoed dat het water langs die glasplaat binnenkomt, voor zover ik kan voortgaan op je uitleg. Kitten helpt niet, dat komt altijd weer los. Ikzelf, als het via het glas komt, zou naar Carglass of zo gaan, om de glasplaat te laten lossnijden en opnieuw in te plakken. Eens met hen overleggen wat de mogelijkheden zijn...?
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Water in de bak waar reservewiel normaal zit. Renault talisman estate 2016
Laatst ontdekt dat er water lag in de ruimte van het reservewiel.
Droog gemaakt en heel lang droog gebleven. Echter ligt er nu regelmatig water.
ik kan niet echt ontdekken...
We hebben al een poosje iedere keer water staan in de binnenbak van de rechterrportier.
Weet niet waar dit weg komt.
Iemand hier ook ervaring mee gehad en wat te doen
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Mijn motor wordt niet of zeer traag warm. Bij de nieuwe themostaat sluit die klep af op rubber bij open toe gaan. Ik denk dat hij scheef zit of het rubber is stuk. 't Enig wat ik nog hoorde is dat de injectie dan telkens rijker staat.
Bij de Action...