Prijs Zoe
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 31 jan 2017 01:22
- Actief als: particulier
Prijs Zoe
Ik ga 1 van de dagen een nieuw Zoe bestellen in Belgie. Blijkbaar staat men geen kortingen toe op EV in tegenstelling tot traditionele modellen. Ben bij 2 dealersvgeweest die niet verder kwamen dan de catalogusprijs. Bij benzine en dieselmodellen zit er vaak een mooie korting in, nu dus blijkbaar niet. Iemand hier meer ervaring mee?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Re: Prijs Zoe
Had ik destijds ook niet. Vergeet niet dat zowel Renault als de dealer(s) op dit moment nog steeds verlies maken op de Zoe dus ik snap wel dat ze niet staan te popelen om korting te geven
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
- Contacteer:
Bij de verkoop moeten ze het verdienen. Aan onderhoud zullen ze geen geld verdienen, dat is bij ICE's wel anders; honderden onderdeeltjes die vervangen kunnen worden, al dan niet na slijtage.
In Nederland loopt nu een actie waarbij je ca. 2500 aan waarde cadeau krijgt in de vorm van een laadpaal of gratis laden gedurende een jaar, of gratis batterijhuur gedurende een periode.
In Nederland loopt nu een actie waarbij je ca. 2500 aan waarde cadeau krijgt in de vorm van een laadpaal of gratis laden gedurende een jaar, of gratis batterijhuur gedurende een periode.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42
Mijn korting was vloermatten en dat was al over het randje. Nuff said 

Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Hide post links |
-
Topic author - Lid
In belgie is er momenteel een actie met de gratis thuislader inclusief installatie. En ik dacht ook een 0% financiering, al ken ik daar de details niet van. Van de week nog een proefritje maken en dan bestellen!
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 09 dec 2019 16:47
- Contacteer:
Zo'n thuisinstallatie kost toch gauw 1000€, dus dat is wel meegenomen.
Ik vermoed dat men je een 3,7 kW gaat aanbieden. Dat is het "minimum minimorum". Probeer toch voor iets zwaarder te gaan, eventueel mits zelf opleggen van het verschil.
Ben zelf uit Winksele bij Leuven, waar woon jij ergens?
Ik vermoed dat men je een 3,7 kW gaat aanbieden. Dat is het "minimum minimorum". Probeer toch voor iets zwaarder te gaan, eventueel mits zelf opleggen van het verschil.
Ben zelf uit Winksele bij Leuven, waar woon jij ergens?
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar

www.fivari.be
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Aan iedereen alvast bedankt om te reageren. @ Fivari: het is idd. de 3,7 versie. Ik heb al contact gehad met The Plugin Company en een 7Kw versie is slechts een prijsverschil van nog geen 100Euro. Ik wil eigenlijk ook ineens een vaste kabel eraan, al weet ik niet welke meerkost dat is. Ik ben van Hoogstraten (Noorderkempen)
Hide post links |
-
- Donateur
- Laatste bezoek: 31 okt 2022 23:03
Anderhalf jaar geleden had ik goede ervaringen met onderstaand bedrijf en via via geprofiteerd van een stukje Franse aanschafsubsidie.... weet niet of ze daar nog steeds zo goedkoop zijn.
http://autobedrijven.autoscout24.nl/auto-bleeker-b-v
(€ 15.900 met 100 km, 06/ 2015 ?)
http://autobedrijven.autoscout24.nl/auto-bleeker-b-v
(€ 15.900 met 100 km, 06/ 2015 ?)
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 16 dec 2016 15:22
In Duitsland worden nieuwe Zoe's aan particulieren ook goedkoop aangeboden, v.a. €16500,= (-/- €5000,=). Ik weet niet of je als Nederlander ook van deze korting kunt profiteren of dat je het via een Duitse particulier moet spelen.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Ik denk dat je dan bij importeren toch nog de BPM moet betalen, ongeacht van wie je 'm in Dld gekocht hebt
Edit: Zoe is BPM-vrij, dus idd misschien best interessant. Aangenomen dat Duitse consumenten de auto weer mogen doorverkopen...
Edit: Zoe is BPM-vrij, dus idd misschien best interessant. Aangenomen dat Duitse consumenten de auto weer mogen doorverkopen...
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Contacteer:
Bericht op groen7.
Fastned sluit nieuwe lucratieve deal met Nissan
Het laadnetwerk van Fastned gaat verder samenwerken met Nissan. Goed voor nieuws voor potentiële klanten van het Japanse merk.
Fastned en Nissan versterken hun samenwerking. Bij iedere nieuwe Nissan LEAF en e-NV200 wordt nu standaard vier jaar gratis
snelladen bij Fastned meegeleverd. Door het landelijk dekkend netwerk van 50 snellaadstations hoeven elektrische autorijders niet meer na te denken over kosten en range. In de toekomst kunnen deze rijders ook gebruik maken van Fastned stations binnen steden en in het buitenland.
Het laden bij Fastned is onderdeel van het Nissan e-Vier pakket dat standaard wordt meegeleverd met iedere Nissan LEAF en e-NV200. Naast gratis snelladen biedt dit pakket ook vier jaar vervangend vervoer voor tijdens de vakantie, vier jaar gratis onderhoud en een gratis oplaadpunt aan huis of op het werk.
Dit wordt wel heel erg interessant om niet voor een Zoe te kiezen. Waar blijft renault met iets dergelijks.
Oja.... moeten ze eerst een ccs connector in de zoe plaatsen.
Fastned sluit nieuwe lucratieve deal met Nissan
Het laadnetwerk van Fastned gaat verder samenwerken met Nissan. Goed voor nieuws voor potentiële klanten van het Japanse merk.
Fastned en Nissan versterken hun samenwerking. Bij iedere nieuwe Nissan LEAF en e-NV200 wordt nu standaard vier jaar gratis

Het laden bij Fastned is onderdeel van het Nissan e-Vier pakket dat standaard wordt meegeleverd met iedere Nissan LEAF en e-NV200. Naast gratis snelladen biedt dit pakket ook vier jaar vervangend vervoer voor tijdens de vakantie, vier jaar gratis onderhoud en een gratis oplaadpunt aan huis of op het werk.
Dit wordt wel heel erg interessant om niet voor een Zoe te kiezen. Waar blijft renault met iets dergelijks.
Oja.... moeten ze eerst een ccs connector in de zoe plaatsen.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 14 apr 2021 11:48
Dat gratis laden is wel beperkt tot 5400 kWh in totaal, dus 1350 kWh per jaar, maar inderdaad dit zijn wel aanbiedingen waar je mensen mee de streep over kunt trekken.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
DIk duizend euro (in thuislaad-prijzen) en serieus meer in snellaad-termen. Daar trek ik mijn neus niet voor op. Het zal per rijder zéér verschillen; ik laad heel weinig "buitenshuis", maar ik heb hier ook het woord "laadnomaden" geleerd. 1350 kWh is toch snel iets van 8.000 km? Aanzienlijk minder tegen Fastned tarieven maar je zou er voor gaan omrijden 
Ik denk dat de deal ook voor Fastned op termijn wel lucratief is. Ik vind de prijzen voor de weinig-lader buitensporig en mijd Fastned om die reden. Op deze manier wennen de weinig-laders aan het gemak van Fastned zonder afgeschrikt te worden door de prijs. De geldelijke waarde van de aanbieding is voor die categorie dan waarschijnlijk ook nog eens fors lager omdat je die 1350 nooit opmaakt.
Nou ja, wij "oudjes" zijn sowieso het haasje: geen korting, geen mooie inruil, geen gratis lader, en geen gratis Fastned.
PS: Ik mis 'm van de CCS? Of bedoel je in vergelijk met de R240?

Ik denk dat de deal ook voor Fastned op termijn wel lucratief is. Ik vind de prijzen voor de weinig-lader buitensporig en mijd Fastned om die reden. Op deze manier wennen de weinig-laders aan het gemak van Fastned zonder afgeschrikt te worden door de prijs. De geldelijke waarde van de aanbieding is voor die categorie dan waarschijnlijk ook nog eens fors lager omdat je die 1350 nooit opmaakt.
Nou ja, wij "oudjes" zijn sowieso het haasje: geen korting, geen mooie inruil, geen gratis lader, en geen gratis Fastned.
PS: Ik mis 'm van de CCS? Of bedoel je in vergelijk met de R240?
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
- Contacteer:
@ZOE2GOE. Ik bedoel de huidige problemen van de 43AC bij fastned en de toekomst hiervan. Ik wil dus een Zoe met min. 30kw en een ccs en een 22kw ac laadoptie. 

Naast de Zoe als 2e auto een Model X
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Oh ja. Ik had het een beetje verdrongen, dat gekluns (even los van door wie het wordt veroorzaakt)
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut