Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Allereerst wens ik mijn forumgenoten een fijn weekend toe.
Vraagje, nou hebben wij als Captur rijders de geweldige mogelijkheid om ooit onze interieur bekleding te vervangen, ik ben is op zoek gegaan naar een website waar mogelijk alle mogelijkheden wat de kleur en de stof betreft staan en de daarbij behorende prijzen.
Ik kan zoiets tot nu toe niet vinden, uiteraard kan je bij de dealer in allerlei Capturs gaan kijken met verschillende soorten bekleding maar ben eigenlijk benieuwd of er meer optie's zijn.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
Ik denk dat je daarvoor bij de Renault dealer moet zijn. De Captur is nog zo kort op de markt, dat er wsch. nog geen 'aftermarket' markt voor Captur-specifieke onderdelen zal zijn.
Groeten,
Frank
Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
BMW X1 2.0isDrive Mediterran Blau (Nov. 2015); v.a. 12/10/2018
Bedankt voor jullie reactie's.
@Captur1947, ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar een overzicht van alle afritsbare bekleding van renault zelf geschikt voor de captur.
Groeten,
Eric
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
Nabestelling van de vervangende Captur bekleding zal via de Renault dealer moeten gaan. Zij zullen voor de "normale" bekledingssoorten ook overzichten hebben van wat leverbaar is en voor welke prijs.
Wat zoeken op het internet levert bij de (bekende) VKV-webshop nog wel een speciale leather-look aanbieding op: http://vkvwebshop.nl/webwinkel/accessoi ... ts_detail/
Ik heb laatst in een Captur gereden met zo'n lederlookpakket. Ik vond het tegenvallen: glad en zweterig.
Op Marktplaats worden regelmatig Zippersets aangeboden door mensen die achteraf dat lederlookpakket erin hebben geritst. Op die manier heb ik als vervanging voor mijn oranje/zwarte Zipper een setje grijs/zwarte Zipper liggen dat nog geen 500km in een Captur heeft gezeten. Prijs: € 75,- en een 4 liter benzine.
Hallo,
Ik heb in mijn vorige Captur de eco lederen bekleding laten monteren / plaatsen.
En ik heb nu vandaag mijn oude, doch nieuwe zipperbekleding te koop gezet op marktplaats.
En ook ik zie / vind nergens info over dit leuke fenomeen om je bekleding te wisselen omdat het mode zou kunnen zijn.
Ik heb nergens prijzen of info kunnen vinden, maar het was toch dat leuke van deze auto, om naar believen de bekleding aan te passen ?!
Inmiddels heb ik nu mijn tweede Captur, de X Mod, en daar zit vaste lederen bekleding in, en ik zou gaarne mijn overgebleven setje voor een redelijke prijs willen aanbieden, voor diegene die een set nodig heeft, ........
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wegens probleem met slot heb ik de bekleding van de schuifdeur(Kangoo 1,5 dci 2007) verwijderd; dit zat vast met 7 clipjes, zie foto. Het herplaatsen is me nog niet gelukt. Door de verborgen bevestiging zie je de pennetjes waarin de clipjes moeten...
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
IK heb gezocht in dit forum maar ik kom geen informatie tegen over de vervanging van de originele radio in een Twingo I van 2003, door een meer eigentijdse radi met Bluetooth, etcetera. De originele radio, nog met cassettespeler, doet niets meer...