goedendag,
ik ben troste bezitter van mijn renault trafic uit 92 met een 1.9d motor.
Nou behoeft mijn trouwe trafic een beetje aandacht zowel aan de buitenkant en binnenkant.
dagelijks gebruik ik mijn trafic camper om voor mijn werk scootertjes op te halen voor reparatie omdat deze camperkenteken weinig maandelijkse kosten met zich meebrengt en de deuren aan de achterzijde lekker hoog zijn dit ivm de vele windschermen die tegenwoordig op de scooters zitten. nu rij ik inmiddels al 2,5 jaar rond door heel nederland met of zonder volle aanhanger en hij bevalt me uitermate goed op het feit na dat er weinig puff inzit. Mijn bedoeling is dan ook om de 1.9motor uit te bouwen en voor een nieuwe type motor te gaan wrs 1 uit 2002/2004 het liefst met 85kw zodat ik ook wat meer koppel heb. snelheid vind ik totaal niet belangrijk zolang hij fatsoenlijk 120 tuft ben ik zeer tevreden in tegenstelling tot de moeilijk behaalbare snelheid van 100/110 momenteel. Ik bezit over de kennis ruimte tijd en gereedschap om eventueel de hele motor met wielophanging en electronica in en uit te bouwen. Mijn enige vraag is welke motor er ik het beste bij zou kunnen kopen of eventueel beter een schade renault met compleet voorterrein dashboard/interieur niet dat ik alles straks eruit heb liggen en niet met de nieuwe motor/voorterrein weg kom. wie o wie kan mij enige raad geven hierover. zodra ik dit achter de rug heb wil ik de binnenkant aanpakken en daarna carroserie restaureren zodat mijn oude beestje nog jaren meekan. bvd jeroen
welke motor gebruiken
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves