Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Eerste keer dat ik op dit forum kom dus ik hoop dat er al geen topic over bestaat
Ik heb een megane 1.6 16v van 2007, ik heb de achterkant al van een rs maar ben van plan om de voorkant te kopen, past deze op mijn wagen?
Moet ik iets aanpassen? Werken die mistlichten op mijn wagen?
Ja dat past, moet je uiteraard wel de RS bumper van het laatste model hebben.
Zou trouwens ook even op eBay en Marktplaats kijken, daar worden ze nog wel eens aangeboden. Maar kijk uit voor goedkope imitatie, die schijnen vaak niet goed te passen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een Renault Express 1.2 van 1996.
Omdat het een oud beestje is verwacht ik dat er wel eens iets stuk aan kan gaan.
Stel dat ik de motor wil vervangen, van welke modellen Renault past de motor...
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met mijn Renault Megane,3 uit 2012
Mijn motor comp lamp brandt en tevens brandt de rode lamp (motor schade)!
Ik heb de auto al div keren laten uitlezen en de verstoringen zijn legio.
Van auto portier slot,...
(Renault megane estate 1.2 uit 2015)Op de terugweg van mijn vakantie in Oostenrijk is mijn auto stil komen te staan. Auto is naar de garage gebracht en uitgelezen. Diagnose klep op 3e cilinder kapot geen compressie motoroliepeil onder minimum motor...
Een aantal dagen geleden kreeg ik problemen met het automatisch schakelen in mijn Megane Estate RS uit 2022 (automaat).
Op het moment dat ik de auto in de Drive zet en de rem loslaat bleef deze stilstaan. Een beetje gas geven zorgde ervoor...
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
De kofferbak ongrendelaar van mijn Megane 2 cc werkt niet. Gelukkig is het netjes dicht, dus kan het dak open doen en overal bij.
Gezien dit begon met af en toe wel/niet is voor mij de meest logische verklaring...
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.