Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Beste allemaal,Wat fijn om dit forum te hebben, heb al veel dingen gelezen waar ik wat aan had (snellladers, verwarming e.d.).
Had me eerder tot RenaultNL op twitter gewend en bij de Renault garage maar daar toch niet de gewenste informatie over het écht gebruiken van de Zoe kunnen krijgen.
Even voorstellen:
Wie, wat: Ester hier met een witte Renault Zoe... sorry meer details onbekend
Het is mijn leaseauto, uitgegeven op dec 2014 maar ik rijd er sinds 2 maanden fulltime in. Eerder was het een proefauto in onze carfleet van mijn werkgever.
Waarom: Na mijn hybride leek dit me een logische volgende stap.
Hoe: voor mij is het de enige auto en ik gebruik hem voor alle soorten ritten en dat zijn onder andere verschillende werklocaties op >60km afstand.
Zoals gezegd heb ik al met plezier onderwerpen op dit forum gelezen maar aangezien ik de Zoe "liefhebber" dag heb gemist vroeg ik me af of jullie wel eens bij elkaar komen?
Zou graag ook van wat échte gebruikers willen leren.
Gister voor het eerst ervaren hoe lang volledig opladen aan een Fastned bij -5 graden duurt.
Dat duurt langer dan ik dacht, in een uur ging hij van 40% naar 80% geladen. Dit lijkt me iets wat de doorgewinterde Zoe rijder (hoe toepasselijk in deze tijd

Of is er iemand die eens een bak koffie wil drinken om wat ins&outs te bespreken?
Zelf woon-werk ik in omgeving Den Haag-Amsterdam.
Zie graag een reactie tegemoet.
Zal het forum nog verder gaan lezen en alvast bedankt voor al jullie bijdragen hier.
Vriendelijke groeten,
Ester