Nu enkele weken ervaring met Kadjar. Voertuig is OK.
R-link2 echter zeer problematisch
- zeer regelmatig foutieve route en heel vaak "herberekenen" ook indien niet nodig
- maximum toegestane snelheid info na van kaart maar uitsluitend via ingebouwde camera. Hierdoor bij missen (b.v. door obstakel voor het verkeersbord) geen info. Kan de info van de tomtom kaart gebruikt worden?
- Op scherm aangegeven maximum snelheid verdwijnt tijdens rijden weer van het scherm na m.i. willekeurige tijden.
- Indicatie van aanwezige snelheidscamera blijft soms de rest dan de route (vele kilometers) staan.
- Soms (bij Lunetten) signalering van camera en vervolgens continu opdracht "verminder uw snelheid". Heb ik geen gehoor aangegeven want stilstaan op de A12 lijkt mij niet verstandig. Snelheid was inmiddels ver onder de toegestane snelheid
Kortom auto OK. maar rlink2 navigatie heel veel problemen. Grote achteruitgang t.o.v. Carminat
Kadjar en navigatie
-
mover
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
-
hans27
- Lid - eerste logo binnen

Re: Kadjar en navigatie
Inderdaad de R Link2 is onhandig en heeft veel bugs. Navigatie instellen kost veel handelingen bovendien die hij niet betrouwbaar, vaak nog oude gegevens (files van vorige dag), maar ook signaalverlies, spraakherkenning die ineens hapert etc etc., Renault heeft al diverse keren een update (via dealer) aangekondigd maar die datum van live gang wordt steeds verzet.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Dingelbert
- Lid

Re: Kadjar en navigatie
De verwachte update is er!
Gisteren ivm wat problemen in het R-Linksysteem is door de dealer bij mijn auto de lang verwachte update doorgevoerd. Probl…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Gisteren ivm wat problemen in het R-Linksysteem is door de dealer bij mijn auto de lang verwachte update doorgevoerd. Probl…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 22 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-

-
Waar vind ik het kaartje( navigatie) in mijn renault kadjar Bj 2020. Het is nergens te vinden
door CapturGer » 06 aug 2025 21:22 » in Renault TomTom Navigatie -
Reacties: 0
Weergaves: 690 -
Laatste bericht door CapturGer
06 aug 2025 21:22
-

-
Kofferbakbescherming Easyflex tbv Kadjar 2019
door mvdw310 » 01 nov 2025 22:09 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Weergaves: 539 -
Laatste bericht door mvdw310
01 nov 2025 22:09
-
-
Help, lekkage dakrail Kadjar 160TCe Intens 2019
door Robbie4 » 04 dec 2025 21:54 » in Carrosserie en interieur -
Reacties: 1
Weergaves: 329 -
Laatste bericht door Red Edition
05 jan 2026 22:32
-
-
-
Weergaves: 271 -
Laatste bericht door Volvo xc40
03 jan 2026 19:16
-
-
Renault Espace IV 2012: centrale deurvergrendeling, radio/cd, navigatie, display
door CeesH » 18 jun 2025 17:32 » in Elektronica Espace IV -
Reacties: 2
Weergaves: 817 -
Laatste bericht door Pepone
19 jun 2025 13:32
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 829 -
Laatste bericht door WJvH
03 sep 2025 09:35