Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
@Gooose1978, dat is ook mooi in het weekeinde. Kun je net als ik op je gemak genieten en ontdekken. Ik ben vandaag lekker gaan toeren. Mijn echtgenote heeft ook ruim de tijd genomen om de auto te leren kennen. Fijn als dat in een weekeinde kan. Succes met de laatste dagen wachten en zaterdag mooi weer!
@rau, super om eerder dan verwacht te kunnen rijden hè? Ik ben inmiddels al bijna op de eerste 1000 km. Heb twee constateringen, intussen. Bij tanken slaat de automaat van het tankstation eerder terug. Ik dacht dat de tank daarmee vol was. Niet dus. Verder schommelt de temperatuurmeter. Na een vol uur rijden stond ik voor het stoplicht te wachten en zag de temp.meter weer op twee streepjes.... verder niets dan lof.
2 weken wachten vanwege de lease, bij welke lease maatschappij neem jij de auto af? De mijne is ook afgelopen week binnengekomen en die mag ik de komende week meenemen.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021
Leasing is ALD, maar idd, als ik correct ben ligt het probleem niet bij de leasing, maar bij de interne procedure processen in onze firma die veel te ingewikkeld en te log zijn om bv. een nieuwe nummerplaat aan een nieuwe tankkaart te koppelen. Daarenboven, de persoon binnen onze firma die zich daar mee bezig houdt is niet bepaald het scherpste mes in de besteklade.
Ondertussen heb ik met een verkoper van de dealer een afspraak dat hij op Maandag 22 feb voor de aflevering komt, tesamen met een woordje uitleg van een uur of twee
Ik zal eens bij de dealer langs gaan, want: besteld eind december, vermoedelijke levering eerste week april. Das gek als ik lees dat er mensen zijn die half februari besteld hebben en rond dezelfde datum afgeleverd worden....
Grand Scenic 140 EDC GFP Bose Blanc Nacre/Noire MY2020
Rond oudjaar gaan de meeste autofabrieken dicht dus dan wordt er niets gebouwd. De auto's schuiven dan op. Verder hangt het veel af van de bestelde opties...
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Hoi Karel,
Net meerdere keren geprobeerd om met het lang ingedrukt houden van de knop...
Helaas het moet nog steeds in twee keer.
Ben er overigens al aan gewend.
Toch bedankt voor jouw reactie.
Captur Plug-in Hybrid 160 Edition One, two tone Bleu Iron met een Noir Etoilé met een Easy Life pack
Kadjar energy TCe 130 Intens, rood, pack technology
Hoi allemaal,
Toen ik de auto kreeg zat het laatste deel van de rubbers van de voorportieren los (bovenaan).
RN gaf aan dat dit probleem bekend is en dat het wordt opgelost.
Nu ben ik benieuwd of dit bij de laatste leveringen nog steeds zo is of dat het inmiddels is opgelost.
Captur Plug-in Hybrid 160 Edition One, two tone Bleu Iron met een Noir Etoilé met een Easy Life pack
Kadjar energy TCe 130 Intens, rood, pack technology
Rond oudjaar gaan de meeste autofabrieken dicht dus dan wordt er niets gebouwd. De auto's schuiven dan op. Verder hangt het veel af van de bestelde opties...
Dat het afhangt van de bestelde opties kan ik me wel voorstellen. Dat van de sluiting rond oud en nieuw zou juist het omgekeerde effect hebben, dan moeten mensen die later bestellen namelijk nog langer wachten. De auto's worden immers pas een paar weken voor verscheping geproduceerd.
Nog een dikke anderhalve maand geduld...
Zijn er ook nog mensen die de status van de bestelling via myrenault.nl volgen.
Ik had daar eigenlijk wel iets meer van verwacht. Bij mij staat al sinds het begin' gepland voor productie' maar als dat zo is, dan is er ook een productie week bekend lijkt mij. Het 'lange' wachten maakt ongeduldig.
Bij mij gaat MyRenault volgen helaas niet. Krijg een foutmelding. Volgens de dealer doordat het een auto is die reeds besteld was en voor mij is gewijzigd terwijl de bestelling al liep. Geen probleem, de verkoper houdt me goed op de hoogte!
Ik kan mijn bestelling prima volgen op Mijn Renault. Op de dag dat volgens de dealer de Kadjar van de lopende band zou rollen veranderde de status in Mijn Renault ook.
Nieuwe update vanaf de dealer vorige week, vermoedelijke levering bij de dealer rond 20 april. Ophalen rond 29 april. Dat zou ruim 3,5 maand zijn. Beetje gemiddeld wat ik hier lees.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
Ik heb me al even op dit forum ingelezen over het 1.2 TCe compressie probleem.
Betreft de 1.2 TCe Bose 2016 met 115000 km op de teller. Het is een keurig nette auto.
Deze pas 1,5 jaar in bezit en pas na aanschaf gelezen over het...
Vandaag te horen gekregen dat mijn Renault kadjar uit 2015 (90.000 km)een nieuwe motor nodig heeft omdat de 2e cilinder geen compressie meer heeft. Totaalkosten rond de 5 a 6 duizend euro. Nu is de vraag of dit nog rendabel is, maar...
ik heb een vraag ik zoek namelijk zwarte letters voor mijn renault Kadjar uit 2017
orgineel zijn ze van chrome maar wij hebben als zwart laten maken maar steeds gaat het fout bij de letters
zijn er ook orginele letters in het zwart....