Ervaringen na 1 maand Kadjar

Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Het is zeker niet slecht hee, maar je mist een echte surround ervaring. Geen vervormingen of zo maar het kan toch beter. (in espace, maar vermoed dat de installatie idem is aan die van de Kadjar). Is wel een enorme vooruitgang tov de vroegere radio's die men standaard leverde. Ook tov de Cabasse systemen die toen de top waren bij Renault.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

Zoals beloofd ging een feadback geven over mijn bezoek van vandaag aan de dealer van mijn Kadjar.

Mijn problemen die ik had besproken met de klantendienst van Renault waren al aan de dealer doorgestuurd. Hier de problemen op een rijtje gezet met al dan niet oplossing.
  • Gordel bestuurder rolt soms niet op - nagezien en in orde gebracht.
  • R-Link 2 volledige update gedaan waardoor problemen met het soms wegvallen van de radio zenders is met deze opgelost.
    • Software-release 2.2.15.703
      Boot-release 4711
      Navigatie-informatie 9.12.106.586426
  • Kaarten weet ik kan niet meer vinden waar dat staat om de versie te vinden maar volgens de dealer is daar nog niets aan verandert en dit door de afspraken en contract tussen Renault en TomTom de 4 jaarlijkse updates voor de kaarten zijn voor een Liftime contract en dat heeft de Kadjar niet. Ik moet wel vaststellen dat de navigatie geen verkeerde locatie meer weer geeft en sneller is.
  • Het vervelend ping geluid dat ik moest vaststellen langs Nederlandse autowegen is afkomstig door de trajectkontrole die ik niet kon/kan uitschakelen als de taal op Vlaams staat. Spraakherkening zal ook nooit komen voor Vlaams dus op Nederlands zetten en heel wat instellingen zijn er mee opgelost.
  • Dat ruitenwissers maar pas worden uitgeschakeld na afsluiten wagen is normaal dit is als er nog iemand in de wagen blijft zitten nog iets kan zien als het hard regent.
  • Ramen aan bestuurder en passagiers worden niet droog gemaakt bij het open en sluiten van de ramen komt doordat de ramen bol staan en het niet diend als ruitenwisser.
  • Ruis linker spiegel is een gekend probleem er is een oplossing maar deze word later aangepakt omdat ik de optie voor het automatisch dichtklappen spiegels bij afsluiten wagen heb besteld en daar nog even moet achter wachten omdat deze op dit moment enkel nog maar in Nederland te verkrijgen binnenkort ook in België. Prijs optie 72 euro excl. btw en excl. montage. Deur moet voor beide toch gedemonteerd worden en kan dan ineens gedaan worden.
  • Over het Bose systeem daar kan ik niets positief of negatief van zeggen daar ik niet zoveel eisend ben over muziek/geluid, voor mij voldoet het.
Dan een zeer goed gesprek gehad met de baas van de garage en mij uitgelegd hoe de relatie tussen Renault - Dealer - Klant in mekaar zit, ik kan u verzekeren dat ik fout ben geweest nu ik weet wat de relatie is tussen Renault en Dealer is.
We hebben het probleem dat ik had met de verkoper uitgepraat en zijn tot een goede oplossing gekomen.

Bij deze is mijn Kadjar voorlopig op punt behalve de spiegel maar dat word nog gedaan en wat de kaarten betreft is het afwachten op Renault en TomTom.

Groetjes :clap: :lol:
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Mooi zo, ik weet echt al lang dat Renault echt wel zijn best doet om zijn klanten tevreden te houden. Er is open communicatie, goede samenwerking met de dealers en klachten worden, indien gegrond, serieus genomen.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door larsdijkstra 16v »

Kijk, dus eigenlijk viel het allemaal best mee :wink: goed dat dingen zo opgelost zijn en dat je ook zelf kritisch bent. Samen dingen oppakken is samen dingen oplossen. Succes! :wink:
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door michelvd »

Webby, wat kunnen ze doen aan je spiegel?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



andreas1
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 okt 2015 13:33
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door andreas1 »

Webby leuk om te horen ,ook langs geweest bij dealer navigatie nu ok.
Van wind geruis aan linker spiegel heb ik geen last.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

@michelvd
Er word een folie binnen in de deur geplakt en iets met een plaatje volgens de garage. Het probleem is gekend bij Renault.

Dat ik zo kritisch was had ook zijn reden, ik vind spijtig het toch spijtig dat ik eerst langs de klantendienst van Renault ben moeten gaan. Maar er is achteraf een oplossing gekomen en dat is voor mij het belangrijkste.
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

@michelvd
Wat de spiegel betreft het zou gaan om iets van een plastieken plaatje en een folie. Het is een gekend probleem, bij Renault weten ze dus de oplossing.

Ik ben blij dat alles opgelost is geraakt vind alleen spijtig dat ik eerst via de klantendienst zijn moeten gaan om problemen op te lossen en zoals ik al zij een goed gesprek gehad met de dealer en alles opgelost.

Aan allen indien jullie van Renault uit een enquête moeten invullen geef dan uw dealer minimum een 9/10 daar als er een score van minder dan 9 aan de dealer word gegeven is dit bij Renault gelijk aan een 0 voor de dealer. Nochtans zij vragen een oordeel over hun product en de dealer dit zou volgens mij twee verschillende enquêtes moeten gaan.

Groepjes
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gooose1978
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 aug 2015 10:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Gooose1978 »

Laatste klopt niet helemaal denk ik. Hier de hele uitleg over de NPS methodiek die men, zoals zoveel bedrijven, gebruikt.

Respondenten antwoorden op een 0 t/m 10 (dus niet 1 t/m 10) puntsschaal en worden als volgt gecategoriseerd:
Promoters: Respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben.
Passives (passief tevredenen): Respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben.
Detractors (criticasters): Respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben.

De uiteindelijke score bereken je door het percentage promoters te verminderen met het percentage criticasters. De uitkomst wordt als absoluut getal weergegeven. Het resultaat kan liggen tussen de -100 en +100. Dit cijfer zegt iets over de kans dat klanten het bedrijf promoten. Klanttevredenheid wordt vaak gemeten uit het gemiddelde van de scores.

Getallen onder de negen tellen dus zeker mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door michelvd »

@webby:
Ik heb niet zo zeer last van de spiegel, maar naar mijn mening is de isolatie van de deuren zeer matig. Als een auto mij inhaalt of ik haal een auto of vrachtwagen in, hoor ik die veel meer dan ik mij zelf hoor rijden. Doet die update daar ook iets voor?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

@michelvd
Volgende week word aanpassing uitgevoerd zal dan iets weten te zeggen maar volgens garage is dit de oplossing. Is een gekend probleem voor de Kadjar en Renault voert gratis de aanpassing aan.
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Uitvoerdertje
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 dec 2015 13:12
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Uitvoerdertje »

Na 4 maanden rond te rijden met de Kadjar 1.5 dci Intens moet ik zeggen dat het heel goed rijdt.
Nu kende ik de motor al uit de Megane die ik hiervoor 3,5 jaar heb gereden, rijdt beter dan de volkswagendiesels die ik daarvoor heb gehad, veel stiller en soepeler.
Ook de al eerder genoemde zaken als missende verlichting, niet inklappende spiegels, knopje op deur dat je moet indrukken beginnen te wennen. Er zal altijd wel iets te wensen overblijven.
Ook mijn collega's zijn goed over hun Kadjars te spreken, we hebben er nu samen bijna 60.000 km opzitten sinds november.
Wat mij betreft is het een goede keuze geweest.
Ook de service van de dealer in mijn woonplaats speelt daarbij een positieve rol in, ik lees hier helaas regelmatig andere verhalen.
Kadjar phase 2, intens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door zandbak »

Je treft het met een dealer of niet. Kijk op de reviews van dealers op de autoweek website en je pikt de slechte en goede dealers er zo uit. Tot nu toe heb ik nooit hetzelfde merk gereden en zodoende heb ik inmiddels veel ervaring met verschillende garages, de verschillen zijn helaas heel groot. Zo ben ik destijds met mijn Ford gewisseld van dealer, omdat de werkplaats meer kapot maakte dan repareerde. Het zou de importeur sieren om meningen van dealers rechtstreeks te peilen bij klanten, zonder tussenkomst van de dealer. Bij slechte prestaties zouden ze dan direct het dealerschap moeten afnemen.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

In Belgie is er wel zo'n systeem. De korting op de onderdelen hangt af van de service die ze geven. Scoren ze hoog bij service, hebben ze meer winst op hun stukken.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door zandbak »

@ DHL, dat is ook een goede motiverende prikkel. De dealers zijn het uithangbord van je product/merk. Correcte afhandeling van zaken is cruciaal voor het aanzien van het product/merk onder de consumenten. Een Renault is geen slechte auto, maar zeker ook niet de beste. Echter indien je kan rekenen op een goede dealer organisatie zal dat potentiële klanten over de streep trekken en bestaande klanten binden. Je wilt als klant immers serieus genomen worden en geholpen worden indien dat nodig is.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



hans27
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2015 20:45
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door hans27 »

Ik rij ook in een Belgische Kadjar, 1.5 dCi, ben heel tevreden, sinds de update (netjes geïnformeerd door de dealer) zijn de problemen met navi en DR verleden tijd. Natuurlijk zijn de kaarten niet van 2016, dat is ook onmogelijk, na de update is het materiaal van dec 2014. Als je een losse TomTom koopt zijn de kaarten ook nooit actueel, is

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 8
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door mp3 »

@hans tomtom kaarten zijn veel actueler, net update geïnstalleerd in megane. .. had nog support gekocht tomtom ... 4x per jaar nieuwe kaarten

Vind wel jammer dat mijn verkoper zei dat kaartenbak tomtom zijn ... als dit zonet is en niet 4x per jaar updatable zijn, gaat weer bom ontploffen dan ...
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

Ik heb mij ook een beetje laten misleiden door de advertentie over de TomTom gps in de Kadjar.
Ik ben gewoon met het rijden met TomTom zowel in auto als motor, ik maak mijn routes zelf voor uitstappen en waar ik voor beide een licentie heb voor kaart- en flitser updates.
Bij de Kadjar kan ik geen routes zelf maken of het moet in de wagen zelf gebeuren wat zeer tijdrovend is.
Gps werkt prima na R-Link update maar voldoet toch niet aan mijn verwachting spijtig.

Had beter een senic gekocht, daar kan dat allemaal wel. Mijn zoon heeft een Kangoo en daar kan het ook.
Voor mijn uitstappen gebruik ik nu een losse tomtom gek natuurlijk om met 2 gps toestellen te rijden in dezelfde wagen.
De nieuwe generatiz TomTom gps werken nu ook al helemaal anders dan 2 jaar geleden ook weer eens aanpassen.

We zullen met de Kadjar blijven rijden tot hij versleten is. Ik hoop er een 10 tal jaren mee te kunnen rijden en dan gedaan met rijden wegens hoge leeftijd (nu 65jaar).
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Om nu een andere wagen te nemen, enkel voor de gps. Dat zou ik persoonlijk niet doen. In onze Scenic zit tomtom, maar ik denk niet dat je daar vooraf routes kan maken thuis. (of doe je dit dan in tomtom home?)
Scenic is een uittredend model, dan zou je eind dit jaar al met een oud model gereden hebben. Nieuw model is reeds bekend gemaakt. Vind de Kadjar toch mooier dan de huidige scenic hoor.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Webby
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mar 2016 10:59
Actief als: particulier
Locatie: Deurne (Antwerpen)

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Webby »

Route maken via Tyre of ITN converter op het SD kaartje zetten. In de wagen plaatsen en de route rijden. Ga hier de volledige uitleg niet doen voor meer info kijk nnar de site van Tyre.
De reden dat ik voor Kadjar had gekozen is zoals DHL beschrijft er komt een nieuw model van de Senic en de Kadjar zou ook TomTom hebben maar is dus niet wat ik verwacht had.
Renault Kadjar cosmos blue - Bose edition - Benzine energie TCe 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gooose1978
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 aug 2015 10:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Gooose1978 »

Weet iemand hoe start stop werkt. Systeem staan aan, maar de motor stopt nooit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door michelvd »

Versnelling in vrij, rem indrukken en koppeling los. Het is even wennen, maar dan werkt het wel. Bij mijn vorige VW ging het exact hetzelfde.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gooose1978
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 aug 2015 10:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Gooose1978 »

Gebruik je dus nooit. Voor een stoplicht zet ik mijn auto niet in zijn vrij. Blijf je in zijn 1 met voet op de koppeling.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Automaat kopen, die valt stil in drive en start als je het rempedaal los laat.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door zandbak »

Ik zou het ook niet gebruiken, motor laten draaien is veel beter voor de levensduur. De accu, startmotor hebben veel meer te lijden en smering+koeling die tussendoor stopt is ook niet ideaal voor de turbo. Start stop systemen zijn enkel uitgevonden om mooie waarden tijdens de EDC cyclus te genereren. In Amerika hebben ze op vergelijkbare modellen die ook in de EU gevoerd worden geen start stop systemen, zoals op de Golf>Rabbit, E-klasse of BMW 3 serie.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Volledig akkoord mee met bovenstaande... Eerste wat ik doe is het systeem uitschakelen als ik weg rij. Belast volgens mij ook de mechaniek onnodig en denk niet dat je er veel voordeel uithaalt. Komt daarbij dat ik het niet fijn vind dat mijn auto ' stil valt'.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door rvdgaag »

Hoe zet je het uit in de Espace ?
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Knopje in de middenconsole naast die van het automatisch parkeren.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Gaat dit nog over Kadjar?
Ik kan het knopje daar niet vinden..
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door DHL »

Je bepaalt de sfeer weer hier...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



michelvd
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 nov 2015 20:54
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door michelvd »

Webby schreef:@michelvd
Volgende week word aanpassing uitgevoerd zal dan iets weten te zeggen maar volgens garage is dit de oplossing. Is een gekend probleem voor de Kadjar en Renault voert gratis de aanpassing aan.
Webby, weet je al iets meer?
Heeft de aanpassing aan de spiegel het gewenste effect gehad. Ik heb eerdaags ook namelijk een afspraak om het windgeruis samen met een monteur te bekijken. De dealer zei niet op de hoogte te zijn van het probleem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 8
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door mp3 »

@kad in mijn jar, staat naast knop eco, links van het stuur
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Ervaringen na 1 maand Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

dank je,
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht