Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Praveen schreef:Helaas zijn 19inch velgen niet mogelijk vanuit mijn werkgever.
Ze gaan eigenlijk niet verderd an de standaard 17icnh velgen, tenzij het model standaard op 18 inch velgen wordt geleverd.
Op de duitse renault site staat wel de accessoire brochure. http://www.renault-preislisten.de/neuwagen/talisman/
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd wat de leaseprijzen zijn.
Mijn huidige auto is door Alphabet geleverd en daar vielen de leaseprijzen voordeliger uit dan bij Athlon.
Helaas zitten we nu bij Van Mossel, dus moet even wachten totdat ik kan inloggen en kijken of de 110pk of 130pk met alle opties in mijn budget valt.
Kijk eens op directlease, is een makkelijke site om een idee te krijgen wat de prijzen ongeveer doen. Ook mbt opties en velgen. Van 18 naar 19 inch gaat bijvoorbeeld de leaseprijs zo 50 euro p.m. omhoog.
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Wel is de configurator van de Estate online! Leuk om even te kijken wanneer je echt geïnteresseerd bent!
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut