Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Weet iemand ook een oplossing voor de satelliet connections voor mijn (Carminat Navtech kaarten systeem) de TMC antenne zit op het dak, maar mijn GPS logo blijft de hele tijd rood. Kan ik daar ook een re-radiating antenne voor gebruiken?
Valt er bij de renault dealer misschien een update te kopen voor mijn GPS, kaart is al van 2006/2007.
1x in de week doet die het wel, dan is die ook netjes groen en brengt mij precies waar ik wezen moet.
Nu denkt die dat ik in Eindhoven zit, maar ik woon bij Rotterdam.
Hallo, ik heb sinds begin september ook een rode sataliet, en wordt ook niet weer groen. Op de kaart woon ik in Assen, terwijl mijn woonplaats Beilen is (ca 20 km)
Volgens mij zit het probleem niet in het updaten van de kaart maar eerder in de ontvangst van de GPS antenne
Ik heb nog geen oplossing hiervoor. Wie wel?
Wordt dit signaal nog ergens versterkt/omgezet in de auto, want er komt 1 zwart kabeltje vanaf de antenne en in die zie ik nergens weer terug.
Waarschijnlijk al wel opgelost. maar ik ken het probleem. De antenne is dan stuk, nieuwe aansluiten ( besteld bij renault) op de computer die je met 4 spijkertjes kan uitschuiven, de antenne buiten het raam houden en
je satelliet wordt weer groen. Nu nog de antenne weer inbouwen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Sinds 3 mnd gebruikte Arkana die steeds meer gaat en blijft trillen na overschakelen op EV. Tijdens proefrit probleemloos, auto werd gebruikt door vertegenwoordiger van dealer en werd meteen stil gezet tot moment van afleveren, 3 wkn later. Bij het...
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?
Goedenavond, zoals de titel zegt blijft zekering 19 doorbranden in mijn Scénic II 1.6 16V uit 2005. Ik moet erbij vermelden dat deze zekering in de loop der tijd vaker is vervangen. Volgens de Renault garage was dit destijds een bekend probleem....
Beste , ik heb een kangoo 3 , bj 2024
De opbergconsole tussen bestuurder en passagier kan je openen maar het deksel kan je niet vastklikken zodat je rustig er iets uitbkunt nemen, is dit normaal?