Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
De prijslijst online is ook al aangepast....
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
De prijslijst online is ook al aangepast....Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik zit met hetzelfde probleem (wilde de 130 PK Estate maar vind 25% te duur) maar ben eigenlijk wat huiverig om te wachten aangezien je niet weet wat de lease prijzen gaan doen volgend jaar met allemaal 22%.....Als ik kijk naar mijn vorige auto (508) die was in het begin prima te leasen maar in korte tijd flink duurder geworden in de lease.Ongelezen berichtdoor elbertse01 » 13 Apr 2016 11:38
Ik denk dat ik tot januari ga wachten, daar ik het de 4 maanden extra wachten (en circa 20 euro p/m) wel waard vindt om dan toch 130pk te gaan rijden.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nee dat zal geen invloed hebben op de bijtelling, maar dat is puur omdat de meesten dit ook niet aangeven. Leasemaatschappijen gaan hier meestal ook niet mee akkoord. Wanneer ze er wel mee akkoord gaan, zal er wellicht ook melding gemaakt worden bij het RDW en dat zou het best mogelijk kunnen zijn men de uitstoot opnieuw berekend/meet. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet. Maar zoals gezegd, mensen geven meestal niet op dat ze de auto hebben laten chippen.John Winter schreef:Ik vraag me af of chippen wel invloed heeft op de bijtelling. Is het niet zo dat ze kijken naar de fabrieksopgave?
Hide post links |
Gefeliciteerd! Wat voor uitvoering word het?John Winter schreef:Mijn nieuwe Talisman wordt naar verwachting 22 juni geleverd
Hide post links |
De TCe 150 intens met EDC automaat, in kleur Gris Platine (helaas verplichting vanuit werkgever, anders was zeker de Brun geworden).mrsmit01 schreef:Gefeliciteerd! Wat voor uitvoering word het?
Hide post links |
Komen ze er wel achter dan kan je een flinke douw krijgen van dr leasemaatschappij. Dan rekenen ze namelijk bepaalde onderhoudskosten aan je door ivm hogere slijtage... zoals koppeling/vliegwiel/turbo. Ook als de dealer er achter komt en de garantie vervalt komen de kosten voor de berijder.mrsmit01 schreef:Nee dat zal geen invloed hebben op de bijtelling, maar dat is puur omdat de meesten dit ook niet aangeven. Leasemaatschappijen gaan hier meestal ook niet mee akkoord. Wanneer ze er wel mee akkoord gaan, zal er wellicht ook melding gemaakt worden bij het RDW en dat zou het best mogelijk kunnen zijn men de uitstoot opnieuw berekend/meet. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet. Maar zoals gezegd, mensen geven meestal niet op dat ze de auto hebben laten chippen.John Winter schreef:Ik vraag me af of chippen wel invloed heeft op de bijtelling. Is het niet zo dat ze kijken naar de fabrieksopgave?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dank! Dat gaat zeker lukken!Netjes El-Salvador!
Wat een overcomplete voiture! Ik weet zeker dat je hier zoooo veel plezier van gaat hebben!
Heb je een beetje kunnen onderhandelen? Zo ja, kun je een % indicatie noemen, desnoods via PM? =)
Hide post links |
Hide post links |
Het antwoord van de leverende dealer op de verdere vertraging van de Talisman sedan met open dak is, dat de vertraging te maken heeft met het meermaals opschuiven van het productieakkoord voor het open dak. Dat productieakkoord is er inmiddels voor de Talisman sedan, waardoor levering in september is. Voor de estate is nog geen productieakkoord afgeven met betrekking tot het glazen dak. Levering van de estate met glazen dak zou naar verwachting november 2016 zijn.Ja, ik heb vorige week een code ontvangen. Overigens ontving ik deze samen met het bericht, dat mijn bestelde Talisman sedan weer verdere vertraging oploopt in de levering. De auto is eind februari besteld, met de verwachting van een levertijd van 2,5 tot 3 maanden. Bij de orderbevestiging werd dit al 5 maanden. Nu kreeg ik het bericht, dat het begin september wordt (6,5 maand dus).
Navraag naar de oorzaak en eventuele snellere alternatieven is nog onbeantwoord.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat wordt dus alweer 6 maanden wachttijdDe auto is nog niet gekoppeld ,dit geeft inderdaad aan dat de huidige productie voor de fabrieks vakantie waarschijnlijk vol zal zijn . Verwacht dat de auto zal worden gekoppeld aan de september productie .
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut