Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben stilaan op zoek naar vervanging van mijn espace 2.2dci initiale met 150 Pk. Blok nadert de 200K...
Ik dacht dat de 2.0dci altijd 150pktjes had maar blijkbaar is er ook een met 130Pk.
De 150 (of wat er nog van over is ) vind ik meer dan voldoende, ik heb alleen geen idee of de 130 voldoende is.
Maakt dit een wezenlijk verschil? Wat zijn jullie ervaringen/adviezen?
Ja, de 130 pk is echt wel veel tammer in het rijden. Ik kan enkel maar de 150 pk aanraden. Die is vlotter dan je wagen die je nu hebt en stiller. De 130 pk zal dan weer een stuk trager zijn dan wat je nu hebt. Zal wel ook stiller zijn. Ik had de 150 pk manueel en de 175pk automaat. Proefgereden met een 130 pk destijds en die kwam te kort. Leukste was natuurlijk de 175 pk automaat. Niet dat die sneller was dan de handgeschakelde 150 pk maar die 2.0 dci en een automaat gaan geweldig goed samen. Ik zou je aanraden om, als je een automaat tegenkomt, die ook eens proef te rijden.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut