Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb alles al uitgeprobeert maar ik kan het niet vinden in het boekje. Maar hoe en waar kan je de volume van de stem van de navigatiemiep harder zetten? Dat moet toch ergens te regelen zijn, maar waar
Tijdens de spraak van de navigatie aan de volumeknop draaien. Je kunt het testen door de volumeknop in te drukken tijdens de navigatie en daarna harder of zachter te zetten. Als je tenminste de Carminat versie hebt.
Hoe je het via het menu instelt weet ik niet uit m'n hoofd, maar volgens mij kan het ook anders: als de navigatiemiep praat en je past op dat moment met de volumeknop van de audio het volume aan, dan legt 'ie dat volume vervolgens ook vast. Helemaal zeker weten doe ik het niet, en ik kan het momenteel ook niet uitproberen. Ik heb mijn Scénic in december ingeleverd en krijg (als het goed is) eind april pas mijn nieuwe Grand Scénic. Probeer het maar eens zou ik zeggen
ja ik heb de nieuwste. Die volumeknop bedoel jij dus de knop mee waar je ook de bestemming e.d mee instelt? Als ik daaraan draai veranderd de indeling van het scherm geloof ik maar je zegt draaien tijdens het moment dat ze wat zegt dus moet ik dat eens proberen.
dankjewel techline en viper, ik ga het proberen (lekker techline, een nieuwe auto, maar wel lang wachten hoor ik)
jullie zijn trouwens ook lekker vroeg
nogmaals hartelijk dank, fijn om zo een forum te hebben waar ze goed mij op weg helpen met vragen over mijn nieuwe renault.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wanneer je op de snelweg rijdt sneller dan 100km dan gaat het volume harder en bas zwaarder.
Dit viel me al eerder op maar dacht zal wel tot me vrouw ook aangaf of ik dat steeds deed.
Is dit op te lossen? Ik wil...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Clio 4 Estate uit 2014 (Night & Day edition).
Deze versie beschikt over het R-Link 1 systeem.
Deze heb ik geüpdatet naar V11.25 door een nieuw kaartje te kopen, in de hoop dat dat tevens dit...