Mogen we stellen dat de Fuego een milieuvriendelijke auto is? Zeker voor zijn leeftijd. Gemiddeld 1 op 15 is toch heel mooi. Wat zijn jullie ervaringen?
Groet, Meerten
P.S. Een Fuego op LPG is natuurlijk nog milieurvriendelijker!
Milieuvriendelijk
-
Meerten Welleman
Topic author - Lid

-
gs82
- lid

Hm, mijn eerste tank met nieuwe thermostaat was 1 op 16, nu zit ik standaard op 1 op 13. Ik houd het ook bij, zie http://www.spritmonitor.de/en/detail/229627.html
Maar het is wel redelijk zuinig. Nou zijn Fuego's ook weer niet heel erg zwaar en tamelijk aerodynamisch verantwoord, dat zal ook wel helpen.
Maar het is wel redelijk zuinig. Nou zijn Fuego's ook weer niet heel erg zwaar en tamelijk aerodynamisch verantwoord, dat zal ook wel helpen.
Citroën GS 1220 Club Convertisseur | Citroën CX 2400 GTi | Peugeot 504 Break Diesel | Citroën Xantia 2.0 HDi
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Meerten Welleman
Topic author - Lid

Groene Fuego
Mooi, hoor! Ik heb dat in het begin met mijn eerste Fuego ook gedaan. Netjes alles in boekjes genoteerd. Dat deed ik met mijn oude auto's ook. Ik ben …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 1 niet getoond antwoord
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in