Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Verder alles proberen. Sluiten alle gordels,zijn de gordels heel. Werkt de ventielatie op alle standen,wordt de airco koud. Hoor je gekke geluiden. Draaien de wielen direct als je het stuur verdraaid. Kruip er even onder,kijk naar olie lekkage. Als je remvloeistof niet op maximaal staat zullen de remmen aandacht nodig hebben. Kijk of de koplampen vastzitten. Bevestiging breekt vaak door verkeerde motorkap afstelling. Alle knopjes bedienen en kijken of alles werkt. Ga na of de koppeling niet slipt. De wielranden achter en dorpels achter roesten regelmatig..
Is dat allemaal oke zal de narigheid wel meevallen.
Of je moet voorkeur hebben voor een bepaalde combinatie als kleur / motorisering / opties etc. Daar had ik zelf last van toen ik de Laguna ging aanschaffen. Had anders een paar honderd goedkoper uitgeweest.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Megane Break 1.8 16v midnight blue '02
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Megane Berline automaat 1.6 16v '00
Niet zozeer een voorkeur voor iets anders buiten merk en type. Desalniettemin moet ik ergens beginnen. En inderdaad, er staat er heel veel te koop. Ik ga gewoon hopen dat dit de goeie is. Anders blijft het toch maar zoeken
Heb vandaag proefgereden. Wat een fijne auto. Alles reed gewoon zoals het hoorde. Is altijd goed onderhouden geweest, dat merkte je. Paar kleine cosmetische deukjes en krasjes, maar geen enkele auto is nog gaaf na 17 jaar, toch?
Ik heb hem gekocht. Wordt nu apk gekeurd (bij de prijs inbegrepen). Mocht hij daar niet doorheen komen gaat de koop niet door. Maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.
Nu komt het moeilijkste.. Het wachten...
Hartstikke bedankt voor jullie hulp! Als ik hem heb zal ik even een fotootje plaatsen. Ga ook proberen om hier rond te blijven hangen. Misschien kan ik wat elektra vragen van mensen beantwoorden.
Als een nieuwe apk bij de prijs in zit,zal alles gemaakt moeten worden wat nodig is door de verkoper. Of het is een apk-tje zonder te kijken.
Hoop dat je er plezier van hebt!
Net telefoon gehad dat de apk is goedgekeurd. Enige opmerking was dat er een beetje speling zat op de stuurkogel, maar zo miniem dat hij niet afgekeurd was.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
Ik zit met een mega probleem. Airco blaast geen koude lucht en verwarming blaast geen warme lucht. De ventilator werkt wel.
Ik heb de renault dealer gebeld waar ik hem heb gekocht en die geven aan dat de compressor kapot kan zijn....
Ik heb een vraag. Ik ben sinds een maand in het bezit van een mooie Arkana 1.6 E-Tech Hybrid 145 R.S. Line, bijna twee jaar oud (oktober 2022),.
Deze bij een Renault dealer gekocht en ben daar heel...
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend....
Wij zijn in het bezit van een Renault Grand Senic uit 2009 waarbij de airco niet meer koelt. Deze was vorig jaar nog geheel opnieuw gevuld. De problemen stapelen zich op met de airco. Enige tijd terug waren alle ramen compleet beslagen. Daarna waren...
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...