bagagescheidingsnet

Topic author
kadjarmeis
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 27 sep 2016 13:58
Actief als: particulier

bagagescheidingsnet

Bericht door kadjarmeis »

Beste kadjar rijders !

Ik heb op 3 juni mijn Kadjar mogen ophalen bij de dealer en ik had hierbij ook een aantal accessoires besteld.
Het instructieboekje van de Kadjar had ik online al opgezocht en doorgenomen en hierin ook instructies gezien voor het plaatsen van het bagagenet.
Daarom ook een bagagenet besteld bij de dealer. Na levering blijkt het een opbergbagagenet te zijn en lijkt deze totaal niet op het bagagescheidingsnet welke in het boekje staat vermeld.
Navraag bij de dealer levert mij op dat het bagagescheidingsnet niet in NL leverbaar is, omdat in NL de Kadjar niet met grijs kenteken geleverd en deze schijnbaar bedoeld is voor ombouw naar grijs kenteken.
(hoewel ik toch zat automerken ken waar zo'n net gewoon in het standaard assortiment zit, erg handig en veilig voor de vakantie !)
Heeft het zin om na te gaan of deze wel in België, Duitsland of Frankrijk leverbaar is ?( ik woon in zuiden van NL en alles is te rijden!) Of kent iemand misschien een universeel scheidingsnet voor bagage wat gebruikt kan worden?
Ik wil liever geen hondenrek want dan kun je het bagageafdekscherm/hoedenplank niet meer gebruiken.
Bij de dealer kom ik niet (veel) verder.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut