In het wild

Plaats reactie

Topic author
kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

In het wild

Bericht door kaleido 1 »

Ze zijn er nog , ging nog hard ook op de A50 bij Apeldoorn , kwam mij later weer rechts voorbij zeilen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: In het wild

Bericht door renault15.17 »

Altijd leuk zo'n R4. :thumb:
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: In het wild

Bericht door DHL »

Moet je in Nederland dan niet rechts houden lol...?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: In het wild

Bericht door kaleido 1 »

Dat klopt , maar ik stond voor linksaf voorgesorteerd , en er was verrekte weinig ruimte rechts , stukje berm en flink wat gas en daar kwam ie aan , doen die soepele torsiestangetjes wonderen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Camille Schyns
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mei 2014 19:55
Actief als: particulier

Re: In het wild

Bericht door Camille Schyns »

Het is toch altijd plezierig onderweg een R4 in goede toestand te ontmoeten. Mijn (705 rode) 4TL heb ik van mrt '77 tot okt '86 gehad, waarna mijn zus 'm nog 4 jaar heeft gereden. Toen ze hem inruilde op een jongere 4GTL had ie meer dan 200k gelopen. Alleen de homokineten ooit moeten vervangen èn de voorspatborden. Die waren doorgeroest, wat veroorzaakt was door de dealer die (toen de R4 3 weken oud was en een aanrijding had gehad) 'm slecht gerepareerd had en niks gedaan had aan roestbescherming in de bovenhoeken. Dáár was ie 4 jaar later doorgeroest. Nieuwe spatborden gekocht, de héle auto geschuurd en in 2K lak laten spuiten. Niet alleen mooier dan fabrieksnieuw, maar toen ik 'm beginjaren 90 in Epen langs de weg zag staan was ie nog steeds roestvrij èn blonk als een spiegel.

Op binnenwegen reed ik nét boven de 80 en de snelweg ongeveer 100. Ik vond het geen auto om 120 mee te blijven rijden; zeker niet met 3 passagiers met bagage. Het gemiddeld verbruik was 1 op 17,5. Zeer ruime mogelijkheden voor bagage en ik had zelf tussen de voorstoelen een bakje gemaakt voor o.a. sleutels van mijn kamer in Nijmegen.

Mijn vrouw had in 1978 een rode GTL (nieuw) gekocht, maar die roestte binnen 1 jaar boven de achterklep. Ze had een beroep op de garantiebepalingen moeten doen, maar kocht achter mekaar enkele 5jes. Sinds 2000 is ze verknocht aan de Scénic 1.6/16v die intussen bijna 4 keer 'de klok rond' is gegaan.
Renault Scénic 1.6-16v apr 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in