In mijn Megane cc van 2008 zit een Carminat navigatie.
Sinds enkele maanden komen er regelmatig periodes voor dat er een verkeerde voertuigpositie wordt aangegeven. In die periode heb ik geen nieuwe navigatie-cd's geladen dus dat kan de oorzaak niet zijn. Radio en CD werken gewoon en foutloos.
Op de display rijd je dan op een heel andere weg of soms zelfs midden in de weilanden. Terwijl je in werkelijkheid op een weg rijdt die al tientallen jaren bestaat. Uiteraard geeft de navigatie dan ook hele verkeerde aanwijzingen en ben je dus letterlijk de weg kwijt. Soms herstelt de navigatie zich spontaan na enkele minuten en soms blijft de storing gedurende uren. Heeft iemand anders ook deze ervaring of heeft iemand een oplossing voor dit lastige probleem?
Carminat navigatie regelmatig de koers kwijt
-
Sjef Jansen
Topic author - Net ingestapt

- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 feb 2016 10:36
- Actief als: particulier
-
mechanic
- Gouden Bahco
- Berichten: 16936
- Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Carminat navigatie regelmatig de koers kwijt
Heb je op dat moment wel sateliet ontvangst?
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
denbas
- 2-hit-miracle

- Berichten: 2
- Lid geworden op: 31 mar 2016 15:09
- Actief als: particulier
Re: Carminat navigatie regelmatig de koers kwijt
Beste Sjef,
zoals mecanic al aangeeft, heb je sateliet ontvangst?
Ik heb hetzelfde euvel gehad met een laguna en na zoeken door de garage bleek het t…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
zoals mecanic al aangeeft, heb je sateliet ontvangst?
Ik heb hetzelfde euvel gehad met een laguna en na zoeken door de garage bleek het t…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 4 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Captur 2 TCE 140, motor slaat regelmatig af
door Ricodepico » 25 jun 2026 21:10 » in Motorisch - onder de kap van de Captur 2 -
Reacties: 0
Weergaves: 51 -
Laatste bericht door Ricodepico
25 jun 2026 21:10
-
-

-
Waar vind ik het kaartje( navigatie) in mijn renault kadjar Bj 2020. Het is nergens te vinden
door CapturGer » 06 aug 2025 21:22 » in Renault TomTom Navigatie -
Reacties: 0
Weergaves: 814 -
Laatste bericht door CapturGer
06 aug 2025 21:22
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 958 -
Laatste bericht door WJvH
03 sep 2025 09:35
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2418 -
Laatste bericht door RichTrip
17 nov 2025 08:44
-
-
Apple CarPlay Navigatie eindelijk op beide schermen
door BasK » 13 jun 2026 19:32 » in Megane E-TECH -
Reacties: 0
Weergaves: 135 -
Laatste bericht door BasK
13 jun 2026 19:32
-