Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Dit is de enige sticker op mijn radio (Cabasse). Als je meer of andere gegevens nodig hoor ik het graag.
[ Ik heb recent de dvd-unit vervangen omdat navigatie-radio-display niet meer functioneerden.
Display doet het weer prima alleen het beeld staat (nog) ondersteboven, hiervoor ga ik langs de dealer. Ik hoop met de code alvast weer geluid uit de radio te kunnen krijgen.]
Na het vervangen (door de Wegenwacht) van mijn kapotte accu doet mijn radio het niet meer en vraagt om een code. Ik zie dat jullie die blijkbaar kunnen vinden. Als dat kan, heel graag!!!
Gegevens: Renault Kangoo uit 2005
Radionummers (ik schrijf nmaar alles over):
RNRD 1850033199
RENRDW200-00
FDO505450033199
8200 354 522 T Q472-SECURITY
Ik heb het idee dat alleen die laatste Q472 van belang zijn.
Hopelijk lukt het jullie hiermee. Het is zo stil in mijn auto'tje....
Heeft iemand nog een idee hoe ik mijn radio code zou kunnen achterhalen?
Matthijs kon er eerder niet de benodigde security code uit halen.
...
Zeg Bas, wat voor een auto is het eigenlijk?
Bij sommige modellen zit de echte radio-unit met de benodigde code elders verstopt namelijk.
Zie ook even de eerste posting helemaal bovenaan deze pagina.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Heeft iemand nog een idee hoe ik mijn radio code zou kunnen achterhalen?
Matthijs kon er eerder niet de benodigde security code uit halen.
...
Zeg Bas, wat voor een auto is het eigenlijk?
Bij sommige modellen zit de echte radio-unit met de benodigde code elders verstopt namelijk.
Zie ook even de eerste posting helemaal bovenaan deze pagina.
Volgens een andere post van Bas op dit forum gaat het om een Grand Espace 2.0 16V Turbo 170 Initiale uit 2008.
Daarbij zit de unit toch rechts voorin onder dat bakje bovenin het dashboard?
Franse humor denk ik, "oh je hebt net panne gehad, en hebt net om wat voor onfortuinlijke reden dan ook je radio van de stroom gehad? Oke hier, geniet dan nog maar ff na in stilte" Rare jongens die fransozen Haha.
Anyways, Deze informatie staat er bij mij op:
RNRDBE60051731
RENRWD330-10
FD0006260051731
8200607918T S992- Security.
Alvast bedankt, Echt puik werk dit, geeft weer vertrouwen in de behulpzaamheid van de mensheid.
Mvg, Jeroen.
Reeds 21 jaar eerste eigenaar van een Renault express 1ste motor en bak 480000 km en gelukkig nooit electronische hic ups.
In tegenstelling tot een goede Engelse kennis van mij met een Megane 2 phase1 met een 1.4 i 16 kleps motor met wat sensor issues.
Maar ook de radio code is verloren geraakt........
Radiostat 6010
7700433946 R515
PROD NO FD 1099226098938
andere barcode 7700433946 R515
code gravage 6098938
Zou iemand mij kunnen helpen aan de code?
Ik vond ergens de code 8043 en verscheidene malen tevergeefts ingevoerd.
8403 werkt prima!
Dank voor de snelle reactie.
Ik rij normaal alleen in diesels en heb nu de Megane een paar dagen,
deze rijdt toch wel erg fijn voor een 16 jaar oude auto.
Beste allen,
Wie kan mij helpen aan mijn code voor mijn radio van de Renault megane Scenic 1.6 16v uit 2005
Bijgevoegd de stickers op de radio die ik er vandaag heel handig heb uitgekregen..
Dank je wel!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sabrina3680 schreef:Beste allen,
Wie kan mij helpen aan mijn code voor mijn radio van de Renault megane Scenic 1.6 16v uit 2005
Bijgevoegd de stickers op de radio die ik er vandaag heel handig heb uitgekregen..
Dank je wel!!
Nu heb ik de code ontvangen maar ik kan deze niet invoeren omdat de display alleen code aangeeft en niet 0000
In het boekje wordt ik niet veel wijzer gemaakt. Daar staat dat deze uiteindelijk verspringt.
Na gisteren een half uur gereden te hebben is nog steeds alleen het woord code te zien. Ook heb ik al geprobeerd de radio aan en uit te zetten en alle mogelijke knopjes in de drukken.
Wie heeft de verlossende tip zodat ik de code kan invoeren?
Moet ik misschien de accu loshalen?
Ik heb een cabasse tronic radio met 6 cd wisselaar, nu vroeg hij een systeem diagnose en heb ik de code van het onderhoudsboekje ingevoerd. Maar het systeem geeft aan dat ik een foute code is.
De auto ie een Renault Grand Scenic kenteken 17-tk-dr Heb een foto bijgevoegd van de sticker op de wisselaar.
Of moet ik een foto maken van de achterkant van de turner.
Had een code 8192
Kan het klopppen dat ik nu wel naar fm en am kan luisteren?
Bedankt voor je reactie ik zal morgen de versterker/tuner uit de auto halen.
Ik heb nog een vraag.
Na het invoeren van de verkeerde code kon ik de radio beperkt bedienen via de stuurbediening bediening via de toetesen van de wisselaar was ook niet mogelijk, kon alleen AM/FM selecteren. Toen wij iets later weg gingen met de auto deed niks het meer, kan dit komen omdat ik de verkeerde code had en de radio eerst moet resetten? Of is er dan nog iets anders aan de hand.
ik ben bezig om een andere radio in mijn Renault Scenic 2.0 16v ( 2004 ) te zetten. er zit een standaard Renault radio in met tuner list.
omdat ik graag een AUX aansluiting wil heb ik een nieuwer model radio gekocht ( update list ) met expert functie.
helaas zijn de aansluitingen aan de achterzijde net anders en geeft het dashboard, na het aansluiten van de radio enkel temp. en tijd weer. ik denk dat de gele ( kleine ) stekker niet juist zit, maar ik kan geen andere bevestigingsplaats vinden. iemand suggesties hiervoor?
als ik mijn 'oude' radio aansluit vraagt het dashboard gelijk om de radiocode.
tevens zoek ik
foto radio.jpg
de juiste code voor deze radio.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender