Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
en had zijn nieuwe Clio bij zich. In dezelfde kleur als mijn Avantime, Noir Nocturne. Is een speciale kleur geworden bij Renault die op enkele bijzondere modellen leverbaar is.
De Clio is echt een stuk groter geworden dan zijn vorganger. Is erg net afgewerkt en ziet er gewoon goed uit. Zeker deze uitvoering is ook goed uitgerust, mooie halfleren stoelen die goed ziten enz..
Uiteraard eens de broertjes op de gevoelige plaat vastgelegd.
Ja, het is best een nette auto, die nieuwe Clio. Maar als ik er een tegenkom, kijk ik echt niet op of om. Dat is wel anders bij die andere auto op de foto
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Da's inderdaad waar. Maar dat geld voor vrijwel alle auto's die en-masse op de Nederlandse wegen rondrijden. Zelfs de mooiste raak je aan gewent als je ze vaak genoeg ziet.
Mijn schoonbroer zijn hobby-auto trekt overigens wel wat meer bekijks!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Ik heb weer een nieuwe set 195/55/16 91H Michelin e-primacy ter overname voor 300€. Mocht je interesse hebben dan stuur maar een PB, ophalen in Nijmegen of op werkdagen Eindhoven