Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Woensdag a.s. kan ik mijn nieuwe GS Bose ophalen. Is de r-link navigatie voorzien van Europa of Benelux kaarten?
Ik was eerlijk gezegd van Europa uit gegaan omdat ik die ook in mijn huidige GS II met DVD systeem heb zitten, maar zie voor huidige modellen ook veel Benelux voorbij komen
Het heeft even geduurd voordat ik kon reageren omdat ik twee dagen later met de nieuwe scenic op vakantie naar spanje ben gegaan. De auto was voorzien van een europa kaart welke ik dezelfde dag gratis heb kunnen updaten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen, Ik heb een nieuwe clio met easy link systeem, nou ben ik al 2 dagen bezig om met de usb stick de navigatie te uploaden...maar ik krijg iedere keer fout neem contact op met de dealer en die zegt het uploaden gaat automatisch als u rijd,...
Ik heb nl een 2de aftermarket keycard bij mijn 2de hands Renault Grand Scenic IV 2019 gekregen,maar deze werkt niet omdat hij nog niet gelinkt is. :think:
Ik heb aan den lijve ondervonden dat de batterij van mijn (firma) wagen zga leeg was na +- 4 weken inactiviteit en heb zodoende een jumpstarter gebruikt van t werk...
Dat was me wel makkelijk! Plus bij plus , min bij min , knopje aan en.....gaan 👍....