Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Woensdag a.s. kan ik mijn nieuwe GS Bose ophalen. Is de r-link navigatie voorzien van Europa of Benelux kaarten?
Ik was eerlijk gezegd van Europa uit gegaan omdat ik die ook in mijn huidige GS II met DVD systeem heb zitten, maar zie voor huidige modellen ook veel Benelux voorbij komen
Het heeft even geduurd voordat ik kon reageren omdat ik twee dagen later met de nieuwe scenic op vakantie naar spanje ben gegaan. De auto was voorzien van een europa kaart welke ik dezelfde dag gratis heb kunnen updaten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb nl een 2de aftermarket keycard bij mijn 2de hands Renault Grand Scenic IV 2019 gekregen,maar deze werkt niet omdat hij nog niet gelinkt is. :think:
Dinsdagochtend staat de terugrit vanuit Frankrijk naar Nederland op het programma. We trekken een caravan en vandaag zag ik onder de motorkap dat de koelvloeistof net op het min streepje staat. Ik wil deze dus graag bijvullen maar ik kan met geen...
Vorige week een nieuwe ( gebruikte ) Renault gekocht.
Echter, nergens in het instructieboek staat de soort motorolie genoemd, ook de dealer
kon dit niet met 100 % zeggen.
NB. Ik zag dat de motor achterin ligt, geeft dit geen probleem met de koeling,...
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...