Vandaag even goed de reparatie kunnen bekijken. Kleurverschil is er niet, schijnt het voordeel van de kleur zwart te zijn. Grijs is lastiger werd mij gezegd. Nieuwe lijsten en Initiale embleem. Gehele linkerkant is gespoten en tevens de achterbumper. Moet zeggen, erg netjes gedaan.
Ik had zelf voor 200 euro de twee deuren van de tip van Thomas84 in Venlo opgehaald, ik kom daar toevallig wekelijks. Deuren kwamen uit een sloper, 3.5 V6. Voordeel was dat ze al zwart waren, binnenkant hoefde zodoende niet gespoten en bewerkt te worden. Verder hadden we een vast prijs afgesproken van 3850 euro. Totaal zou het dan 4050 euro worden. Na demontage bleek dat raammechaniek nog intact was en hergebruikt kon worden. De prijs werd vervolgens 3500 euro en 200 voor de deuren.
Enige dingetje was dat ik keyless-entry heb en de deuren van de 3.5V6 hadden dit niet. Echter blijkt dat de contacten het wel gewoon doen. Denk dat ze deze achter de handvatten gemonteerd hebben en deze reageren gewoon.
Ik rij weer blij door

, juiste keuze om de boel op te laten knappen. dank voor het meedenken en de reacties!