Koleos navigatie telefoon (bluetooth probleem)

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Hansie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 14:03

Koleos navigatie telefoon

Bericht door Hansie »

Ik heb onlangs een koleos aangeschaft.
Wie heeft er ook een prolbleem met het instaleren van de contacten van je telefoon via bleutooth?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2666
Lid geworden op: 08 jun 2008 19:05
Actief als: particulier

Bericht door Pleiades »

ligt meestal aan je telefoon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hansie
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 14:03

Bericht door Hansie »

Ik heb een nokia 6300 en een 3110 classic. Volg de instructies in het boekje precies. Zoals aangegeven wordt de verbinding halverwege verbroken om vervolgens via de telefoon het adresboek te exporten. Vervolgens wordt aangegeven dat de verbinding mislukt.
Als dit systeem nou al niet met nokia's werkt met wat voor toestellen dan wel?
Kan Renault Nederland dit verklaren? de dealer weet het ook niet. Toch wel triest hoor.
Ook vind ik het belachelijk dat bij zo.n duur systeem de weergave eenvoudig is. Bij het spelen van een cd zie je bv track 1, track2 etc. i.p.v. de naam van de nummers.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Pleiades
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2666
Lid geworden op: 08 jun 2008 19:05
Actief als: particulier

Bericht door Pleiades »

Is het bluetooth systeen a fabriek of aftermarket? Ken je een auto die wel de naam van een nummer aangeeft dan, met een systeem leverbaar vanaf de fabriek? (Bose?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wim_K
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:19

Bericht door Wim_K »

Sinds kort heb ik ook een Koleos. Wat een geweldige auto is dat. Hij rijdt als een zonnetje. In het eerste weekeinde al meteen zo'n kleine 1000 km gereden. Mooi laag verbruik: 7,1L/100km (diesel). Het navigatiesysteem is perfect, veel beter dan een TomTom. Bovendien kan ik met mijn stem het adresboek opvragen en dan het nummer van de bestemming opnoemen, waarna hij de route berekent en dan zijn de aanwijzingen verder bijzonder duidelijk.

Alleen de telefoon was even een probleem. Het lukte mij niet direct om het hele telefoonboek over te zetten.
Het overzetten van een enkel nummer is geen probleem, maar ja, je wil toch niet alle nummers één voor één overzetten. Dat schiet niet op.

Toch is het mij uiteindelijk gelukt. Bij de contacten van mijn telefoon (Sony Ericson V630i) kon ik bij 'opties','geavanceerd', alle nummers verzenden via bluetooth naar het geheugen in de auto. Eerst kreeg ik de indruk dat het niet lukte, maar het ging toch. In elk geval staat alles er nu in. En het werkt allemaal prima.

Wim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wim_K
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:19

Re: Koleos navigatie telefoon (bluetooth probleem)

Bericht door Wim_K »

Ik heb sinds kort een andere telefoon: Samsung Galaxy S4, en dus weer het probleem van het overzetten van de contacten naar het telefoonboek.
In de auto via het setmenu - telefoon - contacten toevoegen wordt gevraagd de contacten te selecteren.
Op de telefoon: contacten - menutoets - naamkaartjes delen via - alles selecteren - gereed - bluetooth
En dan begint de overdracht. Na afloop staan alle contacten in het telefoonboek van de auto. Voorlopig is het weer opgelost. :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zizipetutter
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2016 13:39
Actief als: particulier

Re: Koleos navigatie telefoon (bluetooth probleem)

Bericht door zizipetutter »

Hey,

Ik heb een Huawei G7 en heb nu een andere wagen Renault Koleos van 2011 als ik verbinding wil maken met mijn radiosat lukt dat niet, hij zegt altijd onjuiste code of pincode of hij zegt kan geen verbinding maken met My_Radiosat
iemand een oplossing daarvoor?

Mvg :thumb: :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Koleos navigatie telefoon (bluetooth probleem)

Bericht door jiepie »

pincode is meestal 4321 of 1234, moet op je telefoon ingetikt worden al er om gevraagd wordt
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht