Vreemde beller vai Bluetooth

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Pascal62
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 aug 2013 18:11
Actief als: particulier

Vreemde beller vai Bluetooth

Bericht door Pascal62 »

Ik heb al meerdere keren de volgende ervaring gehad, maar nog nooit hier gepost.

Het volgende gebeurd ik sta bij een stoplicht en er wordt naar Duitsland gebeld via Rlink, terwijl mijn telefoon niet is aangemeld. Bij toeval of niet gebeurd dit steeds op dezelfde plek.

Ik heb wel eens gelezen dat Bluetooth gehackt kan worden of dat een andere op jou bluetooth zit, maar dit betreft steeds volgens mij hetzelfde nummer, helaas is dat niet terug te vinden.

En nog wat vreemds Tomtom ik heb al lang geen abonnement meer en zou je de extra functies niet meer moeten werken.
Maar af en toe werken die ineens wel ik bedoel hier live en dus omleidingen etc. Dit gebeurd mi al sik in een gebied staat waar het bereik mi slecht is. Dus het lijkt erop dat er een controle wordt gedaan die dan mislukt en alles vrij geeft.
Hebben anderen ook deze ervaring?

Klink zeker allemaal erg raar :D
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

FrankV
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 305
Lid geworden op: 27 jan 2014 00:17
Actief als: particulier
Locatie: Geldrop

Re: Vreemde beller vai Bluetooth

Bericht door FrankV »

Nee hoor...
Dat vreemde "bellen" heb ik ook wel eens gehad, maar de laatste tijd niet meer. Ik zie op mijn telefoon daarvan geen historie, dus ook geen kosten of andere vreemde zaken. Volgens mij gewoon een 'bugje' in de R-Link.

Wat betreft verkeersinfo: die komt gewoon binnen via TMC (FM radio). Alleen dat is wat vertraagd t.o.v. de Live services van TT. Bovendien is TT Live nauwkeuriger omdat die ook info van TomTom systemen hierin betrekt.
Groeten,
Frank

Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
BMW X1 2.0isDrive Mediterran Blau (Nov. 2015); v.a. 12/10/2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Vreemde meldingen
    door Lesleyp » » in Technische vragen Clio
    4 Reacties
    445 Weergaves
    Laatste bericht door Lesleyp
  • Problemen met bluetooth verbinding
    door FMutlu » » in Austral
    4 Reacties
    1304 Weergaves
    Laatste bericht door kosz