Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Omdat persfoto's en 3D configurator niet altijd een juiste weergave van de kleur van de ZOE's weergeven, dacht ik om dit onderwerp te openen met foto's van de diverse kleuren waarin de ZOE leverbaar (is geweest). Ik heb hiervoor in eerste instantie wat eigen fotomateriaal en foto's uit advertenties genomen, dus niet alle foto's voldoen nog aan de criteria die ik hieronder stel, maar uiteraard kunnen jullie (mooie) foto's van je eigen ZOE hier ook plaatsen. (eventueel plaats ik ze dan in de openingspost)
Hou dus a.u.b. rekening met het doel van dit topic: (andere) geïnteresseerden in de ZOE een goed beeld geven van de kleur. Dus graag duidelijke heldere foto's bij daglicht.
Noir Etoile: Leverbaar van 2013 - nu
Gris Neptune: Leverbaar 2013 - 2016
Gris Givre: Leverbaar 2013 - nu
Gris Yttrium: Leverbaar 2017 - nu
Gris Titanium: Leverbaar 2017 - nu
Brun Ardent: Leverbaar 2013 - 2015
Bleu Azur: Leverbaar 2013 - 2016
Bleu Energy: Leverbaar 2013 - 2016 en van 2018 - nu
Bleu Foudre: Leverbaar 2015 - nu
Blanc Glacier: Leverbaar 2013 - nu
Blanc Nacre: Leverbaar 2013 - nu
Rouge Intense: Leverbaar 2017 - nu
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Dit onderwerp heeft nog 22 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met een mega probleem. Airco blaast geen koude lucht en verwarming blaast geen warme lucht. De ventilator werkt wel.
Ik heb de renault dealer gebeld waar ik hem heb gekocht en die geven aan dat de compressor kapot kan zijn....
Reacties: 1
Weergaves: 993
Laatste bericht door scarface450 26 apr 2025 00:28
goedemiddag, graag wil ik een bericht plaatsen en advies ontvangen van ervaren professionals om vervolgens mijn ZOE ZE 40 oplaadprobleem en vreemde geluiden te verhelpen.
bij voorbaat dank Hans Janssen
Nadat mijn ZOE Q210 vandaag niet mee wilde werken aan de lader, realiseerde ik me dat er nog een upgrade beschikbaar was voor de connected services waarbij je de auto op afstand ook kon bedienen / laadschema veranderen etc. Volgens mij heette dat My...
Dag ik heb een Zoe r135 edition one en ik wil als de auto in mijn garage staat de elektronische parkeerrem uitzetten.
Ik heb het boekje erbij gehaald maar als ik de motor uitzet en dan de parkeerrem wil uitzetten gebeurt er niets.
Vraagje: hoe lang zit er eigenlijk garantie op de Zoe ZE50 motor?
Ik heb zakelijk een Zoe ZE50 die in december 5 jaar wordt. Mede drukte de laatste beurt niet gedaan. 12V accu is ook nog nooit vervangen. Het leuke is dat ik nu al 101000 km en 5...
Reacties: 2
Weergaves: 682
Laatste bericht door 4f4hogehoed 04 sep 2025 18:26