Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Als ik mijn Clio Estate nieuw model in zijn achteruit zet , dan gaan de mistlampen voor aan?
Heb even een collega laten kijken naar de achterzijde en dan brand er 1 achteruitrijlicht.
Weet niet hoeveel er achter moeten branden maar in het donker zie je niet veel als je achteruit rijd.
Ga van de week maar even langs de dealer .
Kunnen ze ook even kijken naar mijn richtingaanwijzer-hendeltje.
Bij links afslaan komt ie heel laat terug.(blijft te lang knipperen)
Het is normaal dat de mistlampen aan gaan bij het inschakelen van de achteruit versnelling. E.e.a. staat vermeld onder Bochtlichten op bladzijde 1.79 van het instructieboekje. Verder is de auto voorzien van maar een achteruitrijlicht (rechtsachter) . Links zit het mistachterlicht. Kijk maar eens wat dieper in het lampenglas.
Het richtingaanwijzerhandel is natuurlijk wel een dingetje.
Succes ermee
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Lopen jullie tegen het zelfde ongemak aan als ik?
In de Austral heeft Renault er voor gekozen om geen mistlampen onder in de bumper te monteren, maar lijkt het erop dat de koplampen wat dimmen als je hem op de slechtweer stand zet....
I keep trying to fit an Android Auto tablet to my Laguna, but nothing works. I have cabasse system,GPS and amplifier in the glovebox so I think is very complicated to fit an aftermarket stereo.
Can anyone help me with that? I am desperate. Original...