Het Allego snellader prijzencircus

Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hier de uitnodiging van Allego;
Beste e-rijder,

We zijn opzoek naar jouw feedback en ideeën!

Binnenkort gaan we een e-rijdersavond organiseren. Tijdens die avond horen we graag hoe jij het laden bij de Allego laadpalen ervaart, wat je van de Smoov app vindt, maar ook wat er over het algemeen beter zou kunnen in het elektrisch rijden. Kortom jouw feedback en ideeën voor bestaande en nieuwe services van Allego!

Om een geschikte datum, tijdstip en onderwerpen te vinden, vragen we max. 5 minuten van je tijd om een korte vragenlijst in te vullen. Aan de hand daarvan plannen we de avond in en nodigen we je uit indien je hier prijs op stelt.

Je kunt het onderzoek bereiken via onderstaande link:
Klik hier om direct deel te nemen

Alvast bedankt voor je deelname en hopelijk tot de e-rijdersavond!

Groeten,

Sandra Slutter, Martijn Olbertz, Allard Sellmeijer & Ruben Brandwagt
Team Allego
Als het goed is werkt de link voor nieuwe invullers. Eenmaal gebruikt zal er geen nieuw formulier meer worden gepresenteerd voor dezelfde invuller.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

Inderdaad, link werkt niet omdat deze al is gebruikt. Ik heb een mailtje gestuurd naar Allego en ook een link aangevraagd.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

Nivve, via welk mail adres heb je dat aangevraagd?

Prijzen op Vandebron site zijn eigenlijk de bij elkaar geraapte verschillende pagina's die eerst bij Allego stonden. Helaas ook dezelfde tarieven, met een Zoe R240 bij A2 Breukelen 20 minuten laden is nog steeds €1,13 per kWh.

Ze vermelden voor geen enkele laadpaal een duidelijke prijs per kWh (zonder MSP opslag), alleen maar tarieven per tijds eenheid. :fp:

Kortom je blijft met dezelfde vragen zitten als die eerder al in het topic aan bod zijn gekomen.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door gurpad »

Het blijft inderdaad een prijzencircus.
Als ik de afrekening ontvang reken ik precies na wat ik op een laadpunt moest betalen per kWu.
Wat ik daarvan leer is waar ik zeker niet terug ga.
Allego is vaak drie of vier zo duur als het alternatief.(Fastned is daar redelijk bij)
Een groot compliment voor Lidl die gratis snellaadpunten heeft zonder gedoe met pasjes en rekeningen.
Lidl gaat het aantal gratis snelladers nog uitbreiden naar tien verschillende zaken heb ik begrepen.
Wie van de andere grootgrutters volgt ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

@Hachy: Mail was niet het juiste woord, ik heb gewoon het contactformulier ingevuld (op de achtergrond is het gewoon een mail, maar toch :roll: ). Overigens nog geen antwoord.

Daarnaast gisteren even langs BP gegaan: Aanschouw de eerste snellader (zover ik weet) met duidelijke beprijzing!

- AC label is een beetje scheef, maar dat is bijzaak
- Inclusief tekst voor de kosten van de laadpas
- AC is weer teruggeschroeft naar €0,25/kWh, onder TNM was dit nog €0,50/min :dance:
Edit: Dit is de snellader aan de westkant van het A4 Brugrestaurant
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

Kijk, daar beginnen ze het te snappen. :dance: Nu nog een kWh tarief bij DC en dan gaat het de goede kant op.
Contactformulier Allego ook maar even ingevuld ,thx voor de tip.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door gurpad »

Mooi dat er wat meer duidelijkheid bij de lader wordt gegeven.
Bedoelen ze dan ook de netto prijs per KWu inclusief btw. ?
Een normaal uitleesvenster op de lader en bon over het netto te betalen bedrag moet toch mogelijk zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

Ik neem aan gewoon incl. btw, dat is volgens mij verplicht als particulieren er ook welkom zijn.

Volgens de mail van MisterGreen van de week is het wel mogelijk op het display van de paal zelf. Maar misschien dat ze er wel moeite voor moeten doen en het dus maar liever laten.
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Hier is een nieuwe link waar je je (wel) kunt aanmelden en je voorkeuren kunt aangeven, zorg dat je je e-mail adres vermeld;

E-rijders avond Allego

Goed nieuws is ook dat er wat aan het tarieffront schijnt te gaan veranderen, nog even afwachten hoe en wat.
Binnenkort meer in dit theater!
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

yes, had inmiddels ook al de uitnodiging ontvangen. Gezellig :D
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

Idd, hier ook een uitnodiging. Alleen jammer dat het in Arnhem is, wordt een leuk ritje vanuit het westen (via Fastned, muhaha :lol: )
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Voor de liefhebbers hier de beschouwing van Idolaad over de variërende tarieven. Veel waarheid, maar gaat voorbij aan feit dat we niet perse tegen verschillende tarieven zijn, maar vooraf willen weten wat het kost (info) en een eerlijke prijs willen betalen (geen tijdtarief voor laden)
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

Jammer dat er geen reactiemogelijkheid op zijn blog zit. Vraag me af of hij zelf elektrisch rijdt. Hij beweert dat de prijzen pas kort varieren maar deze hebben altijd al gevarieerd. Er zijn altijd gratis laadpalen / laadmogelijkheden geweest. Zo lang er nog dure 3,7kW en gratis 43kW palen zijn is er gewoon een simpele behoefte aan duidelijkheid. Dus op elke paal een sticker zoals Gertjan die al eens gemaakt heeft, met een duidelijke prijs per verbruikseenheid (kWh dus, geen minuut-tarief).

Afbeelding
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



werikw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 dec 2015 23:45
Actief als: professional

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door werikw »

Waar zijn dan gratis 43kw laadpunten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

Zoek even op gratis laadpunten kaart. Er zijn er nu al een stuk of 5 van de Lidl in Nederland en heel Frankrijk en Duitsland staan er vol mee.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door gurpad »

Zo'n sticker zou een goed begin zijn maar waarom niet dezelfde wettelijke voorschriften als bij de benzine pomp ?
Vooraf duidelijk netto prijs per kWu Een uitleesvenster tijdens het laden over het verloop van prijs en kWu zodat je kunt stoppen op ieder tijdstip dat het jou limiet heeft bereikt. Zelfs een uitdraai van kassabon is dan mogelijk.
Bij de Tango zelfbediening tankstations werkt het jaren zo. Dit voor de snellaad stations, met contante betaling via pinpas
daarmee ook geen gedoe meer met pasjes en rekeningen achteraf.
De gemeenten die in de wijken laadpunten laten plaatsen ter stimulering van het elektrisch rijden zouden dat moeten doen voor de kostprijs zonder winstoogmerk voor een prijs die overeenkomt met de prijs die je thuis ook moet betalen.
Lantaarnpalen worden gelukkig toch ook niet geplaatst om er flinke winst mee te maken (?).
Misschien een idee , lantaarnpaal tevens lader ineen.
Complimenten voor Lidl, gratis snelladers als klantenservice !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Hachy
Donateur
Donateur
Posts in topic: 41
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:17
Actief als: particulier
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Hachy »

Omdat wettelijke voorschriften in dit stadium het innovatieve eraf haalt, er is nog geen sluitende business case voor te maken dus de meeste laadpalen bestaan vanwege subsidies of schimmige inkomstenmodellen.

Een sticker met een eenvoudig kWh tarief hoeft natuurlijk niet veel geld te kosten. Gelijk een QR code erbij voor het betalen met apps. De cardreader kan wmb dan geschikt worden gemaakt voor contactloos betalen met bankpas, kan die hele laadpas eruit. Contactloos betalen met bankpas kan bij buitenlandse laadpalen ook al en werkt prima tussen de landen. (net zoals die QR-codes)

Zover ik weet hanteren gemeentes geen winstoogmerk; de kosten zijn slechts om aanschaf en exploitatie rendabel te houden. Een lantaarnpaal heeft een zeer beperkt vermogen, dat idee wordt hem denk ik niet.
Zoe Q210 @41kW en een Twizy Urban, goed te combineren met 13000 wattpiek aan zonnepanelen.

Kaart met 22kW/43kW AC oplaadpunten in Nederland en België: http://www.ac-lader.nl
Ik blog over goedkoop EV rijden: http://goedkoperrijden.blogspot.nl, en de http://laadpastop10.nl .
Twitter:@Hachy_1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gurpad
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 109
Lid geworden op: 10 apr 2015 17:01
Actief als: particulier
Locatie: Breda

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door gurpad »

Helaas onze gemeente heeft het uit handen gegeven aan...Allego en geeft alleen aanwijzingen waar een lader mag komen.
Eerder gaf de gemeente 500 euro subsidie voor prive laadpunt. Maar nu is het inderdaad business geworden voor Allego in plaats van een nutsvoorziening voor het algemeen belang.
Laten we de lantarenpalen lekker opvoeren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014 20:11
Actief als: particulier

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door VanAssen »

Spreekt voor zichzelf. :think: :fp:
IMG_0299.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door OlafH »

Valt me nog mee... is natuurlijk nog steeds 2 x zo duur, maar met een starttarief van ongeveer 2,50 en tijdtarief van 50 cent per minuut (?) Zou je een stuk hoger uitkomen nog.

Edit: ondertussen sta ik lekker voor 19 cent per kW te laden bij Fastned met mn Power abbo. Erg content mee!
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014 20:11
Actief als: particulier

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door VanAssen »

Gaat hier over de (Allego-) prijzen circus.
En een circus is het. Per KWh echt niet om aan te zien. :fp:
Starttarief ook al zo iets. Heb je bij de fossiele pomp ook? Dacht het niet.
Het is pure willekeur.
Maar inderdaad, het Fastned abootje is echt een goed ding ware het niet dat je ook hier van een starttarief kan spreken en dus €0,19 per KW een beetje geflatteerd is. :roll:
Maar ja, wel super laadplekken langs de snelweg. :thumb:
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



werikw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 dec 2015 23:45
Actief als: professional

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door werikw »

Ik vind een starttarief ook belachelijk en zoals VanAssen ook zegt dat kennen ze bij de pomp ook niet.

Helaas als ik ga snelladen laad ik bij een Allego snellader omdat er dan geen andere snelladers van anderen op mijn route zit.

De A6 is ook zo'n rot stuk waar bijna geen laadpaal te vinden is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



werikw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 dec 2015 23:45
Actief als: professional

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door werikw »

Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met de Lidl snelladers?

Ik heb namelijk bij een lader van hun gestaan maar deze gaf lang niet het beloofde vermogen van 43kw.Ik heb er namelijk 18,59 minuten gestaan en er was maar 3,56 kWh geladen,dit had veel meer moeten zijn in deze aantal minuten.

Toen ik de auto begon met laden zat er 60% in de accu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Zoek het draadje over rijden in de kou. Als je van huis naar de lader bent gereden, dan zal er bij 60% SoC niet al te veel laadsnelheid geaccepteerd worden door de ZOE. Heeft niks met de lader te maken. Gisteren bij 3 C na 30km was er al duidelijke neergang bij het snelladen bij 70% SoC
Bereik in de kou
Laden in de kou
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 16
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door zoe2goe »

Je moet echt even met CanZE kijken naar "Available Charging power". Dat is wat de paal zegt wat gegeven kan worden op dat moment. Ook de Charging Prediction houdt daar rekening mee.

Als je batterij steenkoud (zeg even 3 graden recentelijk, en je SOC is 60%, dan kan de batterij maar 3 kW opnemen. Je getallen suggereren ongeveer 8 kW, en dat komt volgens mijn berekeningen als een batterijtemperatuur van 4 a 5 graden. Bij 60% is de volle mep pas mogelijk bij 21 graden. Vandaar mijn advies: snelladen NA een fikse rit, niet ervoor.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



werikw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 dec 2015 23:45
Actief als: professional

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door werikw »

Is CanZe de App?

En wat is een fikse rit? Ik had 43 Km gereden,80 km wegen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Dan heb je misschien 8 C in de batterij gehad, dus laaglaadvermogen. Icm 60% geeft bij aanvang ca 17 kW zie de tabel in de genoemde draadjes. Daarna gaat het snel bergafwaarts.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door PieterZoe »

ik heb bij de snellader van Lidl in Zaandam gestaan en die gaf keurig 41kw. Maar, zoals Gertjan en Jeroen al aangaven, m'n Zoe nam slechts 19kw omdat de batterij nog een te lage temperatuur had

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



werikw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 dec 2015 23:45
Actief als: professional

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door werikw »

Is canZe een speciale app? Ik ben er namelijk niet bekend mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 34
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door GertjanVB »

Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

VanAssen schreef:Gaat hier over de (Allego-) prijzen circus.
En een circus is het. Per KWh echt niet om aan te zien. :fp:
Starttarief ook al zo iets. Heb je bij de fossiele pomp ook? Dacht het niet.
Het is pure willekeur.
Maar inderdaad, het Fastned abootje is echt een goed ding ware het niet dat je ook hier van een starttarief kan spreken en dus €0,19 per KW een beetje geflatteerd is. :roll:
Maar ja, wel super laadplekken langs de snelweg. :thumb:
Overigens de uitnodiging van Allego binnen. Voor geïnteresseerden, mailtje sturen naar Allego (of contactformulier) en je kan meepraten de 23e november (19:00 in Arnhem).
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Sordone »

Heb ook de bevestiging ontvangen. Wordt leuk om de ervaringen uit te wisselen.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 17
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door Nivve »

De aanmeldingslink voor de avond is vermeld als 'Deze link is ook te delen met anderen.', dus bij deze:
https://q.mwm2.nl/OijAO2V9OkC5CgpRiLhepA
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

BB-One
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 363
Lid geworden op: 24 apr 2014 20:23
Actief als: particulier

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door BB-One »

Had mij al opgegeven, wie gaat er nog meer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 5
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door MartijnEV »

Ik ga ook!
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jdgh72
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 95
Lid geworden op: 13 jul 2014 12:45
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Het Allego snellader prijzencircus

Bericht door jdgh72 »

Ik ook.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in