Waarom slaagt Renault daar niet in ?
Jammer.

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Daar is een vervelende keerzijde aan die medaille : 100 % zekerheid dat Renault alle fabriekswaarborg zal betwisten en last but not least : weigering dekking door je verzekeringsmaatschappij. Zo is het in België althans.zandbak schreef:Auto laten chiptunen bij een echte chiptuner die maatwerk kan leveren. Die kunnen kunnen de inspuiting optimaliseren. De uitstoot zal omhoog gaan het vermogen en verbruik kunnen gelijk blijven. Zeg maar het omgekeerde proces zoals VW nu moet toepassen op de sjoemel diesels. Door vermogen gelijk te houden loop je ook geen risico's op zaken als koppeling en versnellingsbak.
Hide post links |
Ik dacht niet dat ik nu expliciet schreef dat de 1,2 Tce in de Kadjar per definitie een slechte constructie is. Alleen begrijp ik niet hoe Peugeot er in slaagt een downsizing probleemloos uit te voeren en Renault niet.larsdijkstra 16v schreef:Begrijp niet zo goed wat je hier nu mee bedoelt... de motoren in oa de Kadjar zijn nu goed hoor
Hide post links |
En dit gaat nog verder, indien je betrokken geraakt bij een ongeval zal je verzekering de uitgekeerde vergoedingen aan derden op jou verhalen. Dit kunnen enorme bedragen zijn in geval van lichamelijke schade.Renos schreef:Daar is een vervelende keerzijde aan die medaille : 100 % zekerheid dat Renault alle fabriekswaarborg zal betwisten en last but not least : weigering dekking door je verzekeringsmaatschappij. Zo is het in België althans.zandbak schreef:Auto laten chiptunen bij een echte chiptuner die maatwerk kan leveren. Die kunnen kunnen de inspuiting optimaliseren. De uitstoot zal omhoog gaan het vermogen en verbruik kunnen gelijk blijven. Zeg maar het omgekeerde proces zoals VW nu moet toepassen op de sjoemel diesels. Door vermogen gelijk te houden loop je ook geen risico's op zaken als koppeling en versnellingsbak.
Dit zijn geen loze beweringen. Ik heb dit zwart op wit.
Hide post links |
Hide post links |
Euh, wat bedoel je nu eigenlijk met een grotere cilinderinhoud ? De Kadjar TCe is ook ook een 1200 cc ?zandbak schreef:@Renos, de 1.2 van Peugeot is een drie cilinder. Deze lopen beter door de grotere cilinder inhoud, net zoals de 1.0 van Ford en VW.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Google maar eens op "problemen ecoboost", dan heb je aardig wat leesvoer.Paultje1965 schreef:
P.s. ik denk dat Ford het beste het downsizen onder de knie heeft met hun Ecoboost. Van horen zeggen...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Niets te kort bij de Kadjar ? Ik dacht het niet. Probeer maar eens druk stadsverkeer te rijden in z'n tweede, dan hoor ik je nog wel iets anders zeggen. Vergelijken met een motor ? Nee, de 3008 en de Kadjar kan je bezwaarlijk vergelijken met een motor. Ik reed jaren een Kawasaki VN8OO Classic en of die nu op toeren was of niet, reed die toch heerlijk zonder in de problemen te komen in eender welke versnelling. Dan had je pas wat kracht "onderin". Dat was pas een koppel.keurbaas schreef:Ik moet zeggen dat ik ook niet zo enthousiast werd van een 3 cilinder in de 3008 tov de 1.2 4 cilinder in de Kadjar. De 3008 heeft veel power onderin maar eenmaal op touren laat hij het afweten, dat maakt het wel wat onrustiger en nodigt uit op hard rijden/optrekken onderin. Gaf duidelijk gevoel van een motor te rijden (voor de kenners). De 1.2 van Renault reed wel wat rustiger en meer auto, je komt nog steeds niets te kort.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |