Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Het "nadeel" van het via internet bestellen is dat je ook niet kunt controleren op bv produktie datum en eventuele schade aan de banden. Dat zal de garage wel doen natuurlijk.Ik heb ooit via autobandencolectief besteld. Banden in de aanbieding niet leverbaar, na bestelling zonder verder bericht. Na bellen andere uitgezocht en laten verzenden. Netjes tracking code gehad.
Zie ik smiddags geleverd? Ik had niks gehad, gelijk maar even gebeld waren ergens in het Noorden van het land geleverd? Gelukkig hebben ze toen een andere set opgestuurd.
Verder heb ik ooit 4 Michelin Energy banden "gewonnen" bij Profile (zeer dure organisatie maar wel goede service) waren 3 banden nieuw (productie datum van die maand) en de 4e was al ruim een jaar oud (produktie datum) Nu zegt dat niet veel (geloof dat bij de juiste manier van opslaan ze tot 3 jaar als nieuw gemerkt mogen worden),maar als je dan de hoofdprijs zou moeten betalen verwacht je toch beter, kwam er ook te laat achter om er nog iets van te zeggen en ze waren gratis.
De laatste banden die ik online heb bestel waren mijn Winterbanden, het voordeel was dat die band nog geen jaar op de markt was dus konden geen oude banden zijn.
Voor een dubbeltje op de eerste rang is soms misschien wat risico voller, maar er wordt steeds meer via internet besteld.
Maar ook bij een bandenboer wel eens moeten wijzen dat een band niet goed op de velg zat