Beste Forumgenoten, zo tegen het eind van het jaar heb ik toch nog even een vraagje, het valt mij op dat ik een nogal apart ratelend geluid onder de motorkap hoor, doordat ik er misschien eerder niet zo op gelet hebt kan het zijn dat dit geluid standaard bij de captur hoort maar misschien was het altijd zachter of hoort het geratel toch juist echt niet ? , nou heb ik een video met geluid gemaakt waar je een beetje kan zien en horen waar het ratelen vandaan komt, voor de technische mensen hier op het forum is dit misschien herkenbaar en weten deze wat er misschien aan de hand is en van welk onderdeel dit komt, ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Bij voorbaat weer mijn hartelijke dank,
groeten,
Eric H
Klik hier op de link om de video te bekijken:
Ratelend geluid onder de motorkap
-
Eric H
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
Ratelend geluid onder de motorkap
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Gl1800
- lid

Re: Ratelend geluid onder de motorkap
Klinkt niet echt gezond.
Zou ik zeker niet mee doorrijden en zo snel mogelijk naar een dealer, moet niet zo moeilijk zijn om dit te vinden lijkt me. Veel succes alavast, ben ook wel benieuwd wat het is. Misschien wil je dat hier nog laten weten?
Zou ik zeker niet mee doorrijden en zo snel mogelijk naar een dealer, moet niet zo moeilijk zijn om dit te vinden lijkt me. Veel succes alavast, ben ook wel benieuwd wat het is. Misschien wil je dat hier nog laten weten?
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera
| Hide post links |
-
Eric H
Topic author - Lid

Re: Ratelend geluid onder de motorkap
Ja zal er maandag toch maar eens langs rijden want heb ook echt het idee dat er iets niet prettig werkt, ik ben erg benieuwd of er meerdere captur rij…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 26 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 214 -
Laatste bericht door martmarbus
19 feb 2026 17:06
-
-
Weergaves: 579 -
Laatste bericht door Pepone
04 jan 2026 13:00
-
-
Renault 5 1993 Gele koplampen, rode motorkap + rechtsvoorscherm
door Morris Renault » 03 jun 2025 09:57 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 0
Weergaves: 586 -
Laatste bericht door Morris Renault
03 jun 2025 09:57
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 803 -
Laatste bericht door NixArkana
31 jul 2025 20:28
-
-
Gebonk links onder na distributie riem vervangen
door Vulptereen » 10 dec 2025 17:51 » in Algemeen Kangoo -
Reacties: 10
Weergaves: 633 -
Laatste bericht door de mon
15 dec 2025 18:03
-
-
-
R2 stekker onder stoel
door terneuzenfranky » 27 jan 2026 21:45 » in Elektrische en elektronische systemen -
Weergaves: 226 -
Laatste bericht door terneuzenfranky
03 feb 2026 22:38
-
-
-
Weergaves: 1116 -
Laatste bericht door Dragonfly123
22 mei 2025 11:35