Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Exscus de meeting is dan al geweest , 31 mei en 1 juni, dus dat gaat niet door.
Maar zijn er mensen die die kant opgaan voor de franse meeting.
Gr Ben 2.2 L
Is dit idee ,een zachte dood gestorven?
Of zit er nog iets aan te komen!
Misschien wellicht in samenwerking met de 15/17-Club
Is ook een auto met een streepje aan de zijkant.
Wie doet er een voorzet !
Ik hoop van niet dat de zomer meeting over gaat zonder iets te doen.
Is er in de omgeving Zwolle een plek waar we elkaar kiunnen ontmoeten voor een paar uurtjes en dan ergens
gaan eten misschien, en enkele ideeën uitwisselen.
Het kan ook dat iemand een andere plaats in gedachten heeft.
Hoor het wel van jullie. laten we het niet overlaten gaan.
gr Ben 2.2 L
Silvershadow schreef:Is dit idee ,een zachte dood gestorven?
Of zit er nog iets aan te komen!
Misschien wellicht in samenwerking met de 15/17-Club
Is ook een auto met een streepje aan de zijkant.
Wie doet er een voorzet !
Silvershadow
Streepje aan de zijnkant????
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
sommige renaults 17 hebben idd een mooie striping aan de zijkant maar verder weet ik ook niet waar dat streepje zou moeten zitten
maar net als de fuego is het een renault en in het verleden hebben de clubs al eens wat samen gedaan
Waar maakt mij niet zo veel uit, ik kom toch wel. Regio Midden-Oost NL ligt voor de hand. Ken in de regio van Zwolle wel wat geschikte locaties. Waneer is een andere vraag. 14 Juni gaat helaas niet lukken ivm familieomstandigheden. Had ook al 14-6 naar de CAR Baronierit in Brabant gewild, maar kan dus ook niet. Ik trek mijn agenda er eens op na voor een aantal voorsteldata. NB event op 7 juni a.s. bij Renaultfreak wil ik ook graag naar toe. Nog ff regelen ivm reeds gemaakte afspraken.
Fijn dat jullie ook positief staan tov een echte Renault Fuego Meeting. Ik ga ff serieus nadenken over een invulling hiervan. Bericht wordt vervolgd! Ik ga m'n Vlam vertellen dat ze binnenkort hopelijk haar broertjes en zusjes krijgt te zien
Als het bijvoorbeeld eind augustus kan, wil ik wel iets organiseren samen met de R15/17 club (een ééndagsmeeting). Of we grijpen het gebeuren in Viersen (D) aan om bij elkaar te komen natuurlijk (= 24 augustus)
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
@Renault15-17,
Goed idee, samen met de R15/17 vriendenclub! Stuur een mailing over 24 augustus maar rond aan de vrienden! Bij deze zijn alle R15/17rijders ook uitgenodigd voor een aanstaand Fuego evenement (wat mij betreft).
op korte termijn: zondag 22 of 29 juni of 6, 13 of 20 juli
op langere termijn: zondag 17 of 31 augustus of 14, 21 of 28 septemberGeef je voorkeur door
Parkplatzmeeting bij Hotelrestaurant Van der Valk Zwolle, vlak bij de A28, tussen afrit Zwolle-Noord en Ommen.
Leuke locatie met terras en catering en ruime en fotogenieke parkeermogelijkheden.
Indien gewenst is een toerrit b.v. richting Giethoorn een mogelijkheid, waarbij 2 stilstaande Fuego's bezocht kunnen worden, waarvan 1 bij een kleine Renaultdealer, waar ik zal informeren naar medewerkingsmogelijkheden.
Tijdsindicatie: ergens tussen 10.00 en 17.00 uur. Indien interesse zal dit plan verder uitgewerkt worden.
Ok R15/17 eigenaren zijn van harte welkom, trouwens elke Renaultrijder mag langskomen om van de looks van de Renault Coupe te komen genieten
Uiteraard is de entree gratis, aanmelding wordt gewaardeerd.
Wou niet gelijk als eerste,vooraan in de rij staat,maar er heeft nog niemand gerageerd,dus maar bij deze.
Mijn voorkeur gaat uit naar de maand Juli of September,geen datum voorkeur.
LLiever niet in Juni of Augustus, anders krijg je teveel in 1 maand voor je kiezen.
Dus laten we de boel ,een beetje spreiden,ook zijn er natuurlijk verschillende mensen, de komende maanden op vakantie.
Zie wel waar de meerderheid voor kiest.
gr.
silvershadow
Hallo Fuego rijders van af 6 juli kan ik iedere zaterdag.
Dus hoor ik het wel welke zaterdag het word.
GS ga jij nog kijken naar die zwarte Fuego in Frankrijk.
Gr Ben 2.2 L.
Hallo Justus
Ik vind het een heel goed plan om eens met z'n allen bijelkaar te komen en ook met R15/17 Renaults.
Wij kunnen 29 Juni,6,13en 20 Juli en 17 en 31 Augustus en daarna gaan wij op vacantie in September.
De plaats is oke en de tijd ook.
Dank voor jullie reacties to nu toe. Wil iedereen die wil komen doorgeven wanneer hij/zij NIET kan? Zodat we een dag kiezen dat zoveel mogelijk mensen WEL kunnen komen? P.S. Ben, voorstel is voor zondagen, kun je dan ook?
Oja, goed dat je het zegt, Spekkie, 7 september in Ommen.
Dus: 7 september GEEN Fuego Meeting, want dan komen de Fuego rijders op bezoek bij de R5 club!
Kunnen we er niet een soort ronde van Nederland van maken? Ik heb het nog niet precies uitgewerkt, maar het lijkt me wel leuk om een route te rijden door Nederland waarbij steeds meer Fuego's aanhaken en eventueel ook weer uithaken als ze een punt zijn gepasseerd. Een groep Ferrari's heeft een tour door Europa gereden. Een leuke manier om je vakantie door te brengen.
Hi Meerten,
Leuk idee zo'n rondtour, maar hoe wil je dat aanpakken? Lijkt me best lastig om in de praktijk te brengen en ben bang dat er ook niet zoveel Fuego's en geinteresseerde eigenaren zijn om het zo te organiseren, maar mijn zegen heb je en als ik je kan helpen, hoor ik het graag.
1e Tussenstand aanmeldingen Fuego Zomermeeting 2008 op zondag:
Ben: vanaf 6 juli elke zondag
Jan Fuego: 29 juni, 6, 13 of 20 juli of 17 of 31 augustus
Justus: alle data nog beschikbaar behalve 13 juli
Meerten: ?
Jos: 13 juli NIET
Silvershadow: elke zondag in juli en september
Spekkie: ja, datavoorkeur?
GS82: ?
Renault15-17: ?
mp: ?
Wouter Vos: ?
Fuego Turbo: ?
Mark en ivonne: ?
Inmiddels is 27 juli ook al ingevuld. Blijft voor mij alleen 13 juli open, maar ik zie dat dat geen mogelijkheid is. Op zaterdag kan ik wel op 5, 12, 19 en 26 juli.
Gaat deze meeting ooit goedkomen zo. Er zullen altijd wel mensen zijn die niet kunnen komen. Voor de organisatie heb ik geen tijd, maar diegene die er mee bezig zijn, mail de "leden", wanneer zij wel of juist niet kunnen, of ze op zondag willen of juist niet en waar iedereen woont, ergens in het midden ontmoeten is dan het handigst. En helaas kan niet iedereen, maar er kan ook iets vaker wat afgesproken worden door mensen die een beetje bij elkaar in de buurt wonen. En wat te doen op zo'n dag? Ik denk dat het al het leukste is om elkaar te ontmoeten en elkaars auto te bekijken/bewonderen eventueel gevolgd door een rit, het is natuurlijk altijd leuk om dat te doen met een aantal fuego's. Tja, zomaar even wat dingen waar ik mee rond liep, misschien een paar bruikbare tips?? Ik hoop dat de meeting er komt en dat ik ga en kan komen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb me accu los gehaald om bij de lampen te kunnen komen. Bij het terug plaatsen begon ik te twijfelen hoe de draden moesten zitten de + en - zijn mij wel duidelijk maar ik heb nog 2 extra draden.
Mijn Espace IV uit 2008; De radio valt uit of gaat spontaan aan. Soms staat er wel een zenderfrequentie, maar is er geen geluid en soms kan ik wel door zenders scrollen. Helaas vaker uit dan aan …. , wat ik ook doe. Zowel bediening op stuur als...
Ik heb een Renault Grande Scenic 2 van 2008 (1,6 motor)
Na altijd al slecht werken (reageren) deed de ventilator opeens helemaal niks meer Via dit forum een testje gevonden om de weerstand en de ventilator te testen....met de conclusie dat de...
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...