2 meldingen die niet te wissen zijn?
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 04 apr 2025 12:06
- Actief als: particulier
- Contacteer:
2 meldingen die niet te wissen zijn?
Ik heb in de Zoe in R-Link nu 2 meldingen staan dat er een abonnement verlopen zou zijn. Welke dat is is niet te achterhalen door erop te drukken, maar wissen lukt ook niet!
Heb R-link al eens gereset door de zekering te trekken, maar de melding kwam net zo mooi weer terug.
Er staat op de foto 1 melding, maar nu zijn het er 2...
Voordat ik naar de dealer rij, en het misschien zelf kan oplossen, hier de vraag maar stellen: Hoe?
Heb R-link al eens gereset door de zekering te trekken, maar de melding kwam net zo mooi weer terug.
Er staat op de foto 1 melding, maar nu zijn het er 2...
Voordat ik naar de dealer rij, en het misschien zelf kan oplossen, hier de vraag maar stellen: Hoe?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 17 aug 2023 15:28
Re: 2 meldingen die niet te wissen zijn?
Je moet stilstaan, melding selecteren, op wis drukken, klaar. Daarna de volgende melding. Werkt niet al rijdend.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 06 apr 2025 09:02
- Contacteer:
Ik had het probleem ook. Soms lukte het door de melding langer vast te houden (te drukken met je vinger). En ik was aan het rijden maar weet niet meer of ik toen stilstond. Daarna kwam dan de knop dat je "later" kan toetsen.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, verkocht met 196K km (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Contacteer:
Al geprobeerd, ook op contact of juist contact uit.
"Later" heb ik bij eerdere meldingen al vaker gezien, en dan werkt het ook zo. Maar deze 2 zijn hardnekkiger...
"Later" heb ik bij eerdere meldingen al vaker gezien, en dan werkt het ook zo. Maar deze 2 zijn hardnekkiger...
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 19 jan 2016 20:23
Ik heb het ook, of ik heb alles gewist (op 2 na..) staan er een uur later alle 7 er weer op
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Contacteer:
Ik krijg binnenkort te horen wat er evt aan de hand is. De dealer kon het zelf niet (op afstand) resetten, en hij heeft de vraag bij de technische afdeling neergelegd. Als daar wat uit komt, dan laat ik dat hier ook wel even weten.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Contacteer:
Ik zie net dat we een jaar verder zijn? Die meldingen zijn er uit gegaan toendertijd na een update van R-link door de dealer. Ik dacht ook tegelijk met de kachelupdate.
Maar nu ben ik al 2 maanden geplaagd met 5 meldingen die zelfs de dealer er niet uit krijgt. 4 van expired services en 1 van succesfull activation. Maar wegdrukken,wissen lukt mij en de garage dus niet! Ze zouden er nog induiken, maar dat was al ruim voor de kerst (2016), maar staan er nog steeds.
Iemand al een idee om dat zelf te resetten?
Maar nu ben ik al 2 maanden geplaagd met 5 meldingen die zelfs de dealer er niet uit krijgt. 4 van expired services en 1 van succesfull activation. Maar wegdrukken,wissen lukt mij en de garage dus niet! Ze zouden er nog induiken, maar dat was al ruim voor de kerst (2016), maar staan er nog steeds.
Iemand al een idee om dat zelf te resetten?
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 01 jan 2017 13:32
R-Link Laguna
Mijn wagen is 2.5 jaar oud en met de overgang van 2016-2017 is mijn R-link totaal uitgevallen zelfs geen radio,tf, tom-tom niets meer.
Reden??
Ik vermoed iets met de overgang te maken??
Reden??
Ik vermoed iets met de overgang te maken??
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Blijf eens op de on knop duwen gedurende lange tijd zodat hij zich reset. misschien start hij dan op. Andere oplossing, minder makkelijk, is reset door batterij even af te koppelen. Maar eerste manier werkt even goed.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut