Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag alvast wezen kijken naar mijn nieuwe Talisman. Is sinds gisteren binnen. De trekhaak zit er al onder, moet alleen nog gepoetst worden en voorzien van een blackbox (anti-diefstal tracking).
Vrijdagmiddag de aflevering! Kan haast niet wachten!
Ik heb afgelopen maandag de Talisman Estate opgehaald. In eerste instantie afgelopen april besteld, maar toen werd de uitstoot van de 130pk diesel aangepast naar de 25% bijtelling. Deze eind augustus besteld en nu op 2017 kenteken ivm bijtelling. Auto rijdt heerlijk.
Ik moet alleen nog Spotify via IPhone aan de praat krijgen. Staat via Rlink een topic over. Blijkbaar eenmalig via iPod functie koppelen oid.
Excuses voor de foto, die krijg ik niet goed gedraaid.
Veel plezier met ophalen (en rijden) vrijdag.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
elbertse01 schreef:Ik heb afgelopen maandag de Talisman Estate opgehaald. In eerste instantie afgelopen april besteld, maar toen werd de uitstoot van de 130pk diesel aangepast naar de 25% bijtelling. Deze eind augustus besteld en nu op 2017 kenteken ivm bijtelling. Auto rijdt heerlijk.
Ik moet alleen nog Spotify via IPhone aan de praat krijgen. Staat via Rlink een topic over. Blijkbaar eenmalig via iPod functie koppelen oid.
Excuses voor de foto, die krijg ik niet goed gedraaid.
Koppelen Spotify via Iphone met Rlink is me gelukt. Idd met een omweg via de ipod functie met kabel. Dus stappen van topic volgen en het komt goed. Het werkt nu elke keer prima. Lekker hoor icm met de Bose speakers.
Ohhhhh!!! Wat een auto is het toch!
Ik heb 'm nu minder dan een dag, 150km in gereden gisteren. Wat een geweldige wagen.
Dusverre geen minpunten kunnen vinden. Automaat werkt super, geen piepjes of andere bijgeluiden, bose installatie klinkt waanzinnig. Heb een grote collectie jazz muziek en de installatie weet heel, heel erg goed om complexe muziekstukken zeer mooi weer te geven.
Vele plezierige km's gewenst FatalZero....
Die van mij gaat 26 jan voor zijn 30.000km beurt, tot op heden nog steeds tevreden.
Op een paar kleine puntje na (welke hopelijk zijn opgelost als hij een beurt heeft gehad, ik heb ze aangegeven en ze gaan ermee aan de slag)
- beslaan van de ramen met airco op automatische stand
- panorama dak, wat lawaai maakt boven 160km/h
- tankdop zit niet goed gemonteerd
- ruitensproeiers krijgen de ruit niet schoon (zeker niet met al het zout op de weg nu)
Inderdaad mooie auto's. Blauw, bruin en wit zijn volgens mij veruit de populairste kleuren. Zelf heb ik (ook) voor blauw gekozen. Zwart staat deze auto trouwens ook erg mooi, heb je wel wat meer unieke kleur voor deze auto.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...