Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
hallo ik heb gisteren een scenic van 2004 gekocht , mijn accu gewisseld en zoals de meeste vind ik geen radiocode
model nr renrdw131-10
security code c552
rnrd0340188195
prod nr fd0604340188195
barcode 8200300858tc552
kan iemand mij verder helpen
alvast bedankt groeten peter
-Maarten- schreef:Hallo, is het mogelijk met deze gegevens achter de radiocode van mijn 2008 grand scenic te komen?
Een hele mooie code, 9696
petervandonick schreef:hallo ik heb gisteren een scenic van 2004 gekocht , mijn accu gewisseld en zoals de meeste vind ik geen radiocode
model nr renrdw131-10
security code c552
rnrd0340188195
prod nr fd0604340188195
barcode 8200300858tc552
kan iemand mij verder helpen
alvast bedankt groeten peter
Jouw code is 0993
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik heb een clio 4 waarvan ik geen radiocode heb.
De dealer zegt dat dan de radio moet worden uitgelezen. Kosten 35€.
ik vraag me af of dit daadwerkelijk zo is.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Zal een foto bijvoegen van de sticker met codes op de radio.
Bij voorbaat dank.
Joey
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
virginie schreef:Ik ben mijn code kwijt. Nieuwe accu geplaatst
Model no RENRDW 130-00
K145 security
RNRD71B0020407
Ptod no FD0511160020407
8200497243TK145
Code helaas kwijt van me radio! Stond wel code achterop maar deed het helaas niet!
Renault twingo
Bp8128y2237372 en de andere code is 7648128091!
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Anja87 schreef:Code helaas kwijt van me radio! Stond wel code achterop maar deed het helaas niet!
Renault twingo
Bp8128y2237372 en de andere code is 7648128091!
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Nee, helaas, zo te zien is dit een Blaupunkt georiënteerd toestel, daar kan ik je niet mee helpen, de Renault garage zal dat waarschijnlijk wel kunnen.
Maartenve schreef:Beste lezer. Ik heb geen securitycode van de medianav.
Clio IV
Part code: 2811 53868R
Suppliercode: 276 660
Model No: LAN5210WR1
281153868RTK129
Bij voorbaat dank.
Jawel hoor, die staat tussen de gegevens, en dan kom je voor de code van je radio op 5701
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
zou iemand van dit forum zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen aan een code voor mijn radio?
zelf de accu vervangen van mijn Renault Scenic 1.6 echter geen code meer aanwezig....
en dit is de eerste keer dat ik een code moet invoeren.
Ik heb goed nieuws voor die gene die hun radio code kwijt zijn ga naar googelplay voor Android is het gratis en voor appel is het 1.99€ Renault radiocode
Zelfde verhaal als de vorige, batterij moeten vervangen, ....
In de garage codes gekregen tot 2 x toe geprobeerd. ze dachten da er een andere radio in stond.
ik heb hem er zelf uitgehaald en heb deze gegevens.
volgens de garage heb je dus maar 3 pogingen vandaar dat ik liever op zeker speel.
klopt deze code volgens jullie ?
bedankt voor jullie hulp,
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender